Kako do naslovov, ki delujejo?

Vsak pisec marketinških besedil se zaveda, da je naslov ključnega pomena. Naslov je tisto, kar bo povabilo bralca k raziskovanju za vsebino.

naslov

Kako pa sestaviti dober naslov?

Najbolj preprost način, kako do vabljivih naslovov je, da si vzamete minuto in pobrskate med revijami v najbližjem kiosku.
Kaj hitro boste ugotovili, da so si naslovi precej podobni. Vsak naslov, ki vas vabi iz naslovnice vaše revije pa lahko prilagodite svoji dejavnosti.

Seveda je priporočljivo slediti spletnim blogom in stranem, ki objavljajo aktualno tematiko. Če vam zmanjka domišljije, se potopite v spletni svet in kaj hitro boste našli navdih. Primera takšnih strani sta Mashable in Digg, kjer lahko najdete kup novih vsebin in tudi naslovov, ki so zares vabljivi.
Praktičen in zelo uporaben nasvet je tudi, da si na listek napišete besede, ki se nanašajo na vašo ponudbo in besede, katerih iz naslova ne želite izpustiti. Listke postavite predse in se poigrajte s kombiniranjem. Kaj hitro boste našli pravi naslov.

Predvsem pa ne pozabite, da je naslov najpomembnejši del besedila. Od naslova zavisi, ali bodo ljudje vaš tekst prebrali ali ne. Lahko ponujate najboljši in najugodnejši produkt, pa vam to ne bo kaj dosti koristilo, če nihče ne bo nadaljeval branja.

Avtorica: Urška Petrič, Data d.o.o.

Leave a Comment

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Scroll to Top