Tudi tisti računalniško ne- ali polpismeni se vedno bolj obračajo za ugodnimi ponudbami v spletnih trgovinah, o čemer smo že pisali. Namigovali smo vam že o osnovah spletne trgovine, v nadaljevanju pa vam dajemo v vpogled nekaj najpogostejših napak, ki so značilne za tiste, ki poslujejo prek spletne trgovine.
Glej ga zlomka, če uporabniki in potencialni kupci nimajo pojma, da vodite spletno trgovino, se lahko poslovite od kakršnih koli prihodkov.
Z neefektivnim trženjem sicer ne boste odgnali uporabnikov, temveč boste poskrbeli, da bo vaša spletna trgovina ostala neznanka.
Poskrbite (ali skušajte poskrbeti), da bo o vaši spletni strani, spletni trgovini in vaših izdelkih ali storitvah, vedeli vsi ljudje na zemeljski obli.
Nepreglednost
Ljudje smo takšni in drugačni, vendar nihče se nima ne želje ne časa prebijati čez mukotrpno zapletene spletne strani in postopke. Spletna trgovina mora biti organizirana tako, da bo uporabniku prijazna.
Ne “utrujajte” s skritimi in naknadnimi stroški
Marsikoga boste razbesneli, če boste dodatno “priložili” ali celo zamolčali katerega izmed stroškov.
Za imetnike spletne trgovine bo precej zanimiv tudi seminar Metode plačevanja na spletu in davčna obravnava.
Pripravil: Gašper Meden
[wpsr_facebook type=”send” showfaces=”0″ width=”150″]