To, kar ‘lajkate’, tvitate in delite naprej, oblikuje vašo digitalno identiteto

Če v kakršni koli obliki organizacije skrbite za njegovo spletno podobo, se morda ne zavedate dovolj dobro, da vse, kar objavljate, gradi vašo digitalno identiteto.

[seminar id=”70696″ txt=”Sveži v poslu? Poslovanje od A do Ž vam razložimo na DATI!”]

Tako kot osebni profili na družbenih omrežjih, tudi profili, ki ji urejate za (svoje) podjetje, društvo, zavod ali drugo organizacijo, oblikuje njegovo digitalno identiteto.

Vaše podjetje je blagovna znamka, ki konkurira na trgu. Kako ga boste predstavili, kaj izpostavili, kako na uporabnike apelirali ter kako močno se jim boste približali, je v veliki meri odvisno od vaše strategije. Za dober nastop na spletu strokovnjaki to, da strategijo pripravite vnaprej, močno svetujejo.

Prijava na izobraževanje

digitalno identitetoDigitalni mediji so že “zdavnaj” nadomestili klasične. Prišlo je celo do tega, da klasični mediji spremljajo digitalne in pišejo o tem, kako so se uporabniki na različne teme preko družbenih omrežij na to odzvali.

Twitter, denimo, ob posebnih dogodkih ustvari nov “hešteg”, po slovensko “lojtrico” (#), s katero se uporabniki, ki o tem razglabljajo, identificirajo. Tudi različna podjetja lahko ob svojih objavah uporabljajo eno in isto #.

Če spremljate Dato tudi na družbenih omrežjih, potem boste zagotovo zasledili, da je naš #podjetništvo viden ob vsaki objavi.

[tweet]Se zavedate, da vse, kar objavljate, gradi digitalno identiteto vašega podjetja? #podjetništvo[/tweet]

Oblikovanje tovrstne digitalne identitete je danes skorajda nuja. Kako pa boste vi nagovarjali svoje bralce, da si bodo ob eni preprosti besedi ali besedni zvezi zapomnili prav vas? Imate strategijo? #podjetništvo

Prijava na izobraževanje

[wpsr_facebook]

Leave a Comment

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Scroll to Top