Komunikacija na spletu je danes izrednega pomena, če želimo (mi in naše podjetje) postati vidnejši in bolj prepoznavni. Vendar pa ta komunikacija ne more in ne sme biti t.i. »kar nekaj«, temveč moramo vzeti v okvir nekatere predpostavke, preden začnemo razlagati, kaj nam leži na srcu.
Govora je seveda o izražanju mnenj. Mnenje, izraženo v pravih okoliščinah, ima lahko izredno pozitiven vpliv na vaš posel. V neprimernih okoliščinah izraženo neprimerno mnenje ima seveda lahko ravno nasproten učinek, ne le, da boste izgubili stranke, temveč boste izkusili vse čare negativnega WOM (word-of-mouth) marketinga.
Identifikacija vaše ciljne skupine
Preden začnete intenzivneje širiti svoja mnenja – kakršnakoli ta že pač so – je ključnega pomena poznati ciljno skupino. Če velik del vaše ciljne skupine sestavljajo npr. borci za pravice živali in/ali vegani, se je v vaše in v dobro podjetja najbolje zadržati pri razgrabljanju o tem, katera restavracija ponuja najboljše zrezke.
Pazite, da ne mlatite prazne slame
Verodostojnost pomeni veliko, zato boste težko kaj pridobili s širjenjem polresnic ali celo lažmi.
Ločevanje med poslovnim in zasebnim
Tu gre predvsem za vidik, koliko se naše zasebne zadeve strank sploh tičejo oziroma koliko se tičejo vašega poslovanja z njimi.
Upoštevajte razlike
Različnost mnenj in pogledov na svet je nekaj povsem normalnega, zato dobro premislite, če (glej npr. prvo podpoglavje), če se vam »splača« razpravljati o nečem zelo kontroverznem.
Za učinkovitejše trženje in komuniciranje s strankami se udeležite seminarjev Kako uspešno tržimo na spletu in Kako pridobiti in zadržati kupca ter marketinški načrt.
Pripravil: Gašper Meden
[wpsr_facebook type=”send” showfaces=”0″ width=”150″]