Razmišljate, da bi se vaše podjetje predstavilo tudi na družbenem omrežju Instagram? Nekaj koristnih nasvetov o tem, kako, kaj, kdaj in kolikokrat objavljati na Instagramu, smo pripravili v sodelovanju s Shopper’s Mind Slovenija – sMind.si.
Zakaj so za podjetnike pomembne spletne strani, spletne vizitke in spletne trgovine, bodočim podjetnikom razlagamo tudi na brezplačnem izobraževanju Zasluži denar s svojim hobijem ali idejo.
[seminar id=”70677″ txt=”Kje sploh najti poslovno idejo in kako jo pretvoriti v poslovno priložnost, ki bo prinesla dobiček?”]
Instagram beleži eksponentno rast uporabnikov
Po svetu ima Instagram že več kot 700 milijonov uporabnikov, od tega dnevno kar 400 milijonov aktivnih, število uporabnikov pa eksponentno raste. Med njimi je tudi približno 300.000 Slovencev, s čimer se pri nas po priljubljenosti uvršča na drugo mesto takoj za Facebookom. Zato ne preseneča, da je na omrežju Instagram prisotnih tudi vse več podjetij.
Pri tem vam v podjetju Data s strokovnimi nasveti priskočimo na pomoč. Celovito podjetniško svetovanje vam bo pomagalo pri uresničitvi vaših poslovnih idej. Naši strokovnjaki vam bodo stali bo strani pri pripravi marketinškega načrta in vam svetovali, kako komunicirati in nastopiti na družbenih omrežjih. Če pa ste tik pred registracijo podjetja oziroma po njej, vam brezplačne nasvete delimo na izobraževanju Podjetnik sem – kaj pa zdaj?.
Instagram – kdaj in kako objavljati?
Objavljanje fotografij na Instagramu mora biti redno. Če boste objavljali le enkrat na dva tedna, bo namreč število sledilcev raslo počasi, odziv pa bo praktično ničen. Na Shopper’s Mind Slovenija – sMind.si svetujejo, da objavite vsaj eno objavo na dva dni, najbolje zjutraj ali zvečer.
Najboljši nasvet za čas objavljanja pa je testiranje: objavite fotografije ob različnih urah in dneh (ne pozabite na vikend), da ugotovite, kdaj so vaši sledilci najbolj odzivni.
Na Shopper’s Mind Slovenija – sMind.si izpostavljajo nekaj nasvetov, ki jim lahko podjetniki pri uporabi družbenega omrežja Instagram sledite.
- objavite fotografije iz pisarne oziroma iz vašega delovnega prostora in sledilcem omogočite, da vas spoznajo, da vstopijo v vaš svet in vam posledično bolj zaupajo;
- posnemite video, pri tem pa bodite kratki in jedrnati, a hkrati ustvarjalni;
- predstavite vaše izdelke/storitve z estetskimi fotografijami;
- uporabite fotografije sledilcev – vsebina, ki jo ustvarijo uporabniki Instagrama, je namreč izvrsten način za povezovanje z vašimi sledilci.
[wpsr_facebook]