Generacija Y: Kako ji uspešno prodajati?

Generacija Y, ki jo sestavljajo posamezniki, stari med 22 in 35 let, pogosto nakupuje prek spleta. Pri spletnem nakupovanju stavijo predvsem na ustrezno ceno, široko ponudbo in ugodno dostavo, kažejo podatki raziskave Shopper’s Mind. Zato mora njihove nakupne navade dobro poznati tudi vsak podjetnik, ki se je odločil za ustanovitev podjetja in svoje izdelke oziroma storitve nudi tudi prek spleta oziroma spletne trgovine.

[seminar id=”70677″ txt=”Kako do dodatnega zaslužka?”]

Zakaj je generacija Y tista, ki jo je težko nagovoriti pri prodaji?

Člani generacije Y so samozavestni, zahtevajo takojšnjo zadovoljitev svojih potreb, ne načrtujejo dolgoročno, želijo biti nagrajeni takoj. Generacija Y zato starejšim predstavlja skupino razvajencev, ki so sebični in narcisoidni. Morda res, a po drugi strani je takšno prepričanje tudi krivično, saj so njihove vrednote in prepričanja le odraz časa, v katerem živijo.

generacija y

Moderno piramido vrednot zaznamujejo samozavest, učinkovitost, individualnost, želja po hitrem uspehu in egocentričnost. Generacija Y je navajena na globalno tržišče, na katerem so vsi izdelki kakovostni, medtem ko so starejše generacije potrošnikov kupovale le tiste izdelke, katerim so povsem zaupale. Danes ni več izziv ponujati kakovostne izdelke, a vendar od desetih novih produktov uspe samo enemu. Zakaj? Ker je bolj pomembna zgodba, ki je v ozadju izdelka oziroma produkta. Pomembno je torej, kaj izdelek kupcem pomeni.

Prijava na izobraževanje

Zaradi pestrosti predpisov, ki zavezujejo podjetnika pri spletni prodaji, podjetnikom svetujemo, da se obrnejo na pravne strokovnjake. Ustrezno pravo svetovanje jim bo olajšalo skrbi, njihovo poslovanje pa bo ustrezno urejeno.

Generacija Y: Kako ji uspešno prodajati?

Generacija Y je populacija, ki jo nagovarjajo tudi številni podjetniki. Kako torej mlajšim uspešno prodajati izdelke? Na Shopper’s Mind pojasnjujejo, da je uspeh zagotovljen tistim trgovcem, ki pripadnike generacije Y nagovarjajo neposredno prek vseh kanalov in s pomočjo “pomembnih” ljudi.

Za uspešno prodajo pa je potrebna tudi kakovostna analiza vedenja potrošnikov. “Kakovostna analiza bi morala zajeti vse od otroških vrtcev do domov za ostarele. Šele takrat bi dejansko videli, kakšna je naša realnost. Trenutno se zanašamo na površne analize generacij, ki temeljijo na angleških, ameriških, nemških, … potrošnikih, ki so zgodovinsko, geografsko, politično in družbeno popolnoma drugačni od nas,” še dodajajo na Shopper’s Mind.

Prijava na izobraževanje

[wpsr_facebook]

Leave a Comment

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Scroll to Top