Facebook je začel z brisanjem računov uporabnikov

Podjetja in podjetniki, ki uporabljate Facebook za trženjski pripomoček, pozor! Facebook je začel brisati račune svojih uporabnikov, zato se bo število “všečkov” vaše Facebook strani v prihodnjih tednih mogoče začelo manjšati. V nadaljevanju vam razkrivamo, zakaj boste začeli izgubljati težko pridobljene “všečke”.

Najbrž se sprašujete, zakaj bi ustanovitelj največjega družbenega omrežja Mark Zuckerberg, naredil kaj takšnega, če praktično”živi” od uporabnikov Facebooka. Brez panike, Zuckerberg ne želi, da prenehate uporabljati Facebook, samo želi narediti “čistilno akcijo” in odstraniti vse neaktivne račune.

Kateri računi bodo izbrisani?

Izbrisani bodo vsi računi, ki so bili deaktivirani s strani uporabnika in vsi tisti računi, katerih uporabniki so že dlje časa neaktivni. Do zdaj je lahko vsak, ki je deaktiviral svoj Facebook račun, brez problema ob ponovnem vpisu spet aktiviral svoj račun. Zdaj to več ne bo mogoče, saj bodo neaktivni in deaktivirani računi popolnoma izbrisani. Točnega datuma, kdaj bodo začeli z čistilno akcijo, Zuckerberg ni znal povedati. V obvestilu za javnost so navedli, da naj bi začeli v prihodnjih tednih.

Slaba novica

Facebook je začel z brisanjem računov uporabnikovV prihodnjih tednih se bo pokazalo, kako ste pridobivali “všečke” svoje strani. Če imate kakovostne “všečke”, v smislu, da so vašo stran všečkali ljudje, ki jih vaša stran res zanima in so aktivni uporabniki Facebooka, vam ni treba skrbet. Se bo pa izguba števila “všečkov” poznala samo tistim, ki so všečkarje svoje strani npr. kupili.

Dobra novica

Spremembe bodo izboljšale sledenje, najverjetneje se bodo povečale tudi interakcije na vaši strani. Vsi, ki so kadarkoli všečkali določeno stran in potem svoj račun deaktivirali, so bili še vedno zabeleženi kot všečkarji strani, ki pa je dejansko niso videli, prav tako ne objav na strani.

Z izbrisom neaktivnih uporabnikov Facebooka, bodo vpogledi v starostne skupine vščekarjev in demografke podatke bolj jasni in relevantni. V praksi bo to pomenilo, da bo upravljalec poslovne strani lahko bolj optimiziral svoje objave.

V kolikor upravljate poslovno stran za katero izmed podjetij, priporočamo, da obvestite svoje nadrejene, o tem ukrepu in se tako izognete morebitni napačni interpretaciji vašega (ne)dela.

Več o Facebooku in ostalih družbenih omrežjih lahko izveste na našem izobraževanju Družbena omrežja za podjetnike.

Pripravila: Anja Grahek

Prijava na izobraževanje

[wpsr_facebook type=”send” showfaces=”0″ width=”150″]


Leave a Comment

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Scroll to Top