Elevator pitch oz. kratka predstavitev poslovne ideje je koncept, ki je popularen že nekaj časa. Temelji na ideji, da je podjetnik sposoben uspešno predstaviti podjetje v 60 sekundah ali manj, če situacija to zahteva. Kaj pa mora vsebovati vsak kvaliteten elevator pitch? Ali ste s poslovno idejo že tako daleč, da razmišljate o odprtju podjetja? V podjetju Data imamo dolgoletne izkušnje s pomočjo podjetnikom na njihovih prvih poslovnih korakih. Pokličite nas na 01/600-1530 ali data@data.si in se naročite na podjetniško svetovanje.
Elevator pitch – zakaj ga potrebujete?
Elevator pitch je pomemben, ker podjetnike prisili v to, da uspejo na kratko in direktno predstaviti samo bistvo njihovih podjetij. Prav tako prisili podjetnike, da razmišljajo s perspektive kupcev in investitorjev. V 60-sekundni predstavitvi investitorji nimajo niti časa niti interesa poslušati predstavitev podjetnikove dolgoročne vizije. Vse, kar jih zanima je, kako ter kaj so prednosti podjetja. Tako so se podjetniki primorani osredotočiti predvsema na težave in izzive, ki jih bo njihov produkt ali storitev pomagala rešiti.
Normiranec sp – kaj morate vedeti?
Elevator pitch – kaj mora vsebovati?
V predstavitvi ni potrebno iti v prevelike podrobnosti kot je na primer razlaga davčne zakonodaje za vašo dejavnost. Vsak dober elevator pitch vsebuje določene elemente. Ti lahko predstavljajo osnovno strukturo okoli katere lahko podjetniki zgradijo svoj argument. Zaradi tega se osredotočite na:
- problem, s katerim se vaši ciljni kupci soočajo;
- rešitev, ki jo predstavlja vaš produkt ali storitev;
- kako je vaš produkt ali storitev drugačna od konkurence.
Ti trije elementi so osnova za vsak dober elevator pitch. Kaj lahko naredite, da si še povečate možnosti uspeha?
Elevator pitch naj bo personaliziran!
Ko predstavljate svoje podjetje potencialnim investitorjem morate vedno imeti v mislih specifične končne uporabnike. Kakšne so njihove izkušnje? So imeli s podobnimi podjetji že opravka v preteklosti? Več kot veste o vaših končnih uporabnikih, bolje boste lahko prilagodili vaš elevator pitch in si s tem povečali možnosti uspeha.
Kako zaključiti elevator pitch?
Podjetniki ne smejo pričakovati preveč po prvem kontaktu. Če se je ta dejansko zgodil v dvigalu ali pa preko telefona, naslednji korak ne sme zahtevati preveč od potencialnega investitorja. Ne morete pričakovati, da bo sprejel končno odločitve tako hitro. Morda lahko uredite video klic ali pa osebni sestanek, kjer lahko potem podrobneje predstavite podjetje.
Se odločate, da bi odprli s.p. ali d.o.o.? Pokličite nas na 01 600 15 30, pišite nam na data@data.si ali pa obiščite našo spletno stran in se naročite na termin registracije podjetja.