Tudi slovenska podjetja utrjujejo svoj položaj na trgu s povečevanjem svoje prisotnosti na spletu z vključevanjem na družbena omrežja in druge vsebinske platforme. Vedno več jih je, ki ob sodelovanju na družbenih omrežjih, pišejo tudi bloge in mikrobloge, uporabljajo spletne strani za delitev multimedijskih vsebin ter orodja za izmenjavo znanj, temelječimi na Wiki.
Statistični urad RS je razkril podatke, ki kažejo, da se je odstotek slovenskih podjetij z 10 ali več zaposlenimi, ki uporabljajo družbene medije, povišal iz 39 na 42 odstotkov.
Največ podjetij ima profil na Facebooku, omrežju LinkedIn in podobnih družbenih omrežjih – takih je 41 odstotkov. Na spletnih straneh za delitev multimedijskih vsebin kot so YouTube, Flickr, Picassa in podobni, pa ima profil odprtih 14 odstotkov podjetij. Devet odstotkov jih bloga ali vzdržuje mikroblog na Twitterju. Znanja na Wiki platformah pa izmenjuje tri odstotke podjetij, kažejo zadnji statistični podatki.
[seminar id=”70578″ txt=”Izkoristite prednosti, ki jih pri povečevanju ugleda vašega podjetja in za povečanje prodaje ponujajo družbena omrežja. S pravim načrtom so lahko učinkovito orodje za doseganje vaših poslovnih ciljev.”]
Družbena omrežja za krepitev ugleda in prodajo
Z vsebinami na svojih profilih poskušajo podjetja krepiti svoj ugled in dopolnjevati svojo celostno podobo ali tržiti izdelke in storitve. Za krepitev ugleda in trženje uporablja svoje profile kar 74 odstotkov slovenskih podjetij. Slaba polovica poskuša z njimi pridobiti čim več mnenj in komunicirati s svojimi strankami, slaba četrtina pa z njihovo pomočjo pridobiti nove sodelavce.
Naša podjetja poskušajo svoje sledilce iz družbenih omrežij vključiti tudi v razvoj in inovacije novih izdelkov in storitev.
[tweet]Svoje sledilce poskuša v svoj razvoj vključiti sedemnajst odstotkov naših podjetij.[/tweet]
Na družbenih omrežjih in sorodnih platformah sodeluje 55 odstotkov vseh storitvenih podjetij v Sloveniji, ki imajo več kot 10 zaposlenih. Proizvodna podjetja pa očitno še niso prepoznala vseh priložnosti, ki jih nudijo družbena omrežja, saj na njih sodeluje le slaba tretjina proizvodnih podjetij.
Najpogostejši uporabnik vsega naštetega so še vedno velika podjetja (75 odstotkov), sledijo po velikosti srednja podjetja (52 odstotkov) in majhna (39 odstotkov).
[wpsr_facebook]