»Tehnološki park Ljubljana pomaga do preboja v 75 držav sveta; tam imamo partnerje. Prioritete so Amerika, Kitajska in Indija, » je udeležence drugega dne 8. Dnevov podjetništva nagovorila namestnica direktorja TP LJ Marjana Majerič, ki prepričana je, da pride kot v fiziki tudi v podjetništvu z dovolj vloženega truda in energije do kvantnega preskoka.
Dnevi podjetništva 2015 – vodilo: kupce vključite že v razvoj ideje
Tudi drugi dan je Tehnološki park Ljubljana, kjer so že osmič zapovrstjo potekali Dnevi podjetništva, obiskalo okoli 250 ljudi, kar pomeni, da se je predavanj oba dneva udeležilo okoli 500 slušateljev. Znova sta Dneve podjetništva 2015 skupaj organizirali podjetji Data d. o. o. in Tehnološki park Ljubljana d. o. o.
Svoji ponudbi za financiranje sta ob predstavitvi nacionalnih in evropskih virov financiranja predstavili tudi SID Banka in Banka Koper. »Ta čas nimamo veliko kapitala za start-upe, a se tudi ta del pripravlja,« je razložila Polona Debevec iz SID Banke, medtem ko v Banki Koper ponujajo pakete za start-upe, ki poslujejo manj kot eno leto – ponudbo je predstavil Matevž Raztočnik.
Specialist za tuje trge, predvsem Azijo, Jure Tomc iz podjetja JT Business Development Limited se Dnevov podjetništva 2015 ni mogel udeležiti zaradi službene poti, vendar pa je v vnaprej posnetem intervjuju povedal, da moramo biti Slovenci bolj pogumni in ambiciozni: »Zadnjič mi je nekdo rekel, ‘Mi smo specializirani za Štajersko – ne gremo čez Trojane, ker je tam drug trg.’« Sam vidi v tujini veliko priložnosti za uresničevanje zamisli, slovenskim podjetnikom pa pri preboju v tujino tudi pomaga.
Ste zamudili Dneve podjetništva 2015? Naših predavanj, ki smo jih prvič predstavili na Dnevih podjetništva 2015 se lahko udeležite tudi v naših prostorih na Dunajski cesti 136 v Ljubljani čez vse leto!
Pomagajte uresničiti sanje vaših strank
»Morate ugotoviti, kakšne so želje vašega naslovnika,« pa je poudarila Maja Novak iz Akademije za inovativni marketing, ki pravi, da smo na prehodu v dobo konceptov. Z naslovom predavanja Kako v 6 mesecih do 25% več prodaje in strank, ki vas priporočajo drugim? je pritegnila ogromno slušateljev. Pravi, da se moramo ves čas spraševati, kaj bi ljudje pogrešali, če našega podjetja jutri ne bi bilo več, čeprav je morda to težko in trdo delati – čudežna tabletka ne obstaja.
»Če imate denar, da razvijete svoj produkt, imate denar za marketing, morate imeti denar za zaščito produkta,« pa je izpostavila Tina Osojnik iz JT Business Development Limited o zaščiti produktov v podjetjih. Dodala je, da je še posebej pomembno to, kar je v tujini stalnica, pri nas pa vas bo morda še vedno po strani pogledal: »Preden se greste karkoli pogovarjat, sklenite dogovor o nerazkrivanju informacij.«
[wpsr_facebook]