Data d. o. o. je postala Googlov partner

Spletno oglaševanje tudi v Sloveniji postaja vedno bolj razširjeno, med različnimi omrežji pa je zagotovo med najbolj uporabljen Googlov AdWords. Oglaševanje na Googlu ima pred klasičnim oglaševanjem (revije, radio, oglasne table itn.) kar nekaj prednosti. Začetni vložek je lahko zelo nizek, tako da si ga lahko privoščijo tudi podjetja, ki za oglaševanje nimajo namenjenih veliko sredstev.

Poleg tega lahkoGoogle Partner podjetja z oglasi Google AdWords zelo natančno ciljajo potencialne kupce, uporabnike spleta, saj se oglas se na primer prikaže le tistim, ki iščejo določeno besedo. Prav tako lahko podjetje tako zelo natančno izmeri uspešnost oglaševalske kampanje – število prikazov, obiskov, konverzij (nakupov). To so glavni razlogi, zaradi katerih oglaševanje z Google AdWords priporočamo tudi našim strankam.

Nedavno sta zaradi vsega naštetega dva naša sodelavca iz spletnega marketinga tudi uspešno opravila izpite in pridobila Google AdWords certifikata. Za pridobitev certifikatov morajo kandidati pokazati napredno poznavanje Google AdWords orodja in oglaševanja v Googlovem omrežju. Podjetje Data d. o. o. je tako postalo Googlov AdWords partner.

Da je lahko podjetje pridobi ta status, mora imeti poleg certificiranih strokovnjakov še vsaj 90 dni star AdWords račun in z njim upravljati s sredstvi, ki v zadnjih devetdesetih dneh presegajo 10.000 dolarjev.

[seminar id=”70699″ txt=”Na seminarju Učinkovit spletni nastop boste spoznali osnovne koncepte za samozavesten in učinkovit nastop na spletu. Osredotočili se bomo predvsem na tiste kanale, ki so najpogosteje v uporabi in ki lahko z izredno majhnim vložkom nudijo odlične rezultate.”]

S tem ko smo postali Googlov AdWords partner, smo dobili dostop do Googlovim partnerjem namenjenih izobraževanj, raziskav, Googlovih novosti in dogodkov

[wpsr_facebook]

Leave a Comment

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Scroll to Top