Brezplačno predavanje na 12. Dnevih podjetništva – Spletni marketing!

Brezplačno predavanje na letošnjih, 12. Podjetniških dnevih  razkriva, kako z dobrim marketingom do uspeha. Podjetniki, še posebej pa  spletne trgovine, pozor! Poleg aktualnega spletnega marketinga, v letu 2021 prihaja novost na področju varnosti potrošnikov pri plačevanju v okviru spletne trgovine. Slednja prinaša zahtevo po dodatnem elementu preverjanja avtentičnosti uporabnika. Ste imetnik spletne trgovine ali šele razmišljate o samostojni podjetniški poti? Ste vedeli, da tudi za dejavnost trgovine veljajo določena pravila? Že veste kakšno plačo pričakuje strokovnjak za marketing? Pri tem vam pomaga Datin kalkulator za izračun bruto oziroma neto plače. Datini svetovalci vedo! Obiščite našo VEM točko ali nam pišite na data@data.si. Z veseljem vam bomo pomagali!

Informativni izračun plače

S podjetništvom je neizogibno povezan tudi marketing. Le z dobro načrtovano in izpeljano marketinško strategijo namreč lahko dosežete stranke in jih prepričate v nakup. V sodobnem svetu, kjer je uporaba interneta in računalnika nuja, vse več časa posvečamo spletnemu marketingu. Prijave na brezplačno predavanje na letošnjih Dnevih podjetništva so odprte! Prijavite se TUKAJ.

Brezplačno predavanje na Podjetniških dnevih – z dobrim spletnim marketingom do uspeha!

12. Dnevi podjetništva letos posebno pozornost namenjajo tudi spletnemu marketingu. Brezplačno predavanje je podrobneje opisano TUKAJ.

Uporabniki spleta generične oglase običajno spregledajo. Želijo si vsebine, ki je zanimiva, uporabna, zabavna in na prvo žogo ni prodajna. Zato Vam omogočamo brezplačno predavanje ma temo digitalnega marketinga. Brezplačno predavanje bo namenjeno predstavitvi temeljev digitalnega marketinga (pregled glavnih marketinških orodij in platform, ki jih ponuja splet in kdaj uporabiti katero izmed njih), poglavitnih zakonitosti posameznih družbenih omrežij ter delovanju algoritmov in načinov prilagoditve komunikacije na dotičnem družbenem omrežju za doseganje čim boljših rezultatov. Brezplačno predavanje bo namenjeno tudi praktični predstavitvi, kako ustvariti vsebino, ki pritegne in prepriča.

Brezplačno predavanje bo izvedla vrhunska strokovnjakinja, z več kot 100.000 sledilci na Instagramu

TamaraV svet spletnega  marketinga vas bo popeljala Tamara Simović. Predavateljica se je z različnimi sferami komuniciranja spoznavala že na Fakulteti za družbene vede. Po nekajletnem delu v komercialni dejavnosti, kjer se je naučila predvsem učinkovitega pristopa do končnih kupcev, je svoje znanje prenesla na področje marketinga. Po uspešno zaključenem študiju je tako začela z ustvarjanjem svojega podjetja. Svojo pozornost je za nekaj časa usmerila v organizacijo dogodkov in vodenje projektov, kjer je izpopolnjevala svoje komunikacijske sposobnosti. V tem času se je veliko ukvarjala z družbenimi omrežji in komuniciranjem na različnih platformah. V zadnjih nekaj letih se osredotoča na ustvarjanje vznemirljivih strategij socialnih medijev za stranke in rast osebnih profilov na socialnih omrežjih. Njen Instagram račun ima zdaj več kot 100K sledilcev in je postal velik del njenega posla. S pridobljenim znanjem je na področju digitalnega komuniciranja svetovala že številnim podjetjem in se kmalu pridružila tudi ekipi Propiar.

Ne zamudite edinstvene priložnosti za pridobitev neprecenljivih nasvetov izkušene strokovnjakinje iz prve roke! Obiščite Datine 12. Dneve podjetništva in brezplačno predavanje! Zagotavljamo Vam – ne bo Vam žal!

Prijava 12. Dnevi podjetništva

Brezplačno predavanje o spletnem marketingu! Izkoristite edinstveno priložnost in se udeležite Podjetniških dnevov!

Spletni marketing sliši tudi na ime internetni marketing, prav tako se uporablja izraz trženje na spletu. Gre za obliko trženja z uporabo spletnih tehnologij. Cilj internetnega marketinga je izboljšanje poslovanja na spletu, do katerega vodijo različne poti.

Obstajajo različne strategije spletnega marketinga, med katerimi so največkrat uporabljeni:

  1. optimizacija spletne strani,
  2. oglaševanje spletne strani,
  3. pisanje blog prispevkov,
  4. promocija na družabnih omrežjih ter
  5. e-poštni marketing.

Včasih, ko na internetu še ni bilo veliko konkurence, je bilo dovolj, da ste svojo spletno stran le objavili in zgodba je bila uspešno zaključena. Stran se je med rezultati spletnih iskalnikov kar sama od sebe uvrstila visoko, zato so jo potencialne stranke našle brez kakršnih koli težav. Dandanes žal ni tako. Brezplačno predavanje v sklopu 12. Dnevov podjetništva bo namenjeno predstavitvi najnovejših smernic na področju marketinga. Prijavite se!

To, da ste poskrbeli za odlično spletno stran, je šele prvi korak na poti učinkovitega spletnega marketinga. Spletne strani imajo namreč vedno močnejšo konkurenco, uporabniki pa so dobesedno bombardirani s poplavo informacij.

Še posebej spletne trgovine se morajo za pozornost strank boriti. V množici spletnih trgovin, ki ponujajo istovrstne izdelke ter storitve, je potrebno izstopati. Zagotovo si prav vsaka spletna trgovina želi razširiti prodajo, zato se odloča za različna oglaševalska spletna orodja. Takšna orodja in aplikacije lahko s premišljeno načrtovano marketinško strategijo prinesejo veliko dobička ter poskrbijo za to, da podjetje oziroma njihova spletna trgovina doseže veliko skupino ljudi.

Prijavite se na 12. Dneve podjetništva in brezplačno predavanje. Seznanite se z najnovejšimi trendi, ki zadevajo marketing.

Prijava 12. Dnevi podjetništva

Spletne trgovine – posvetiti se bo potrebno tudi zagotavljanju varnosti uporabnikov!

Sredi septembra 2019 je stopila v veljavo novost na področju varnosti potrošnikov pri plačevanju v okviru spletne trgovine. Ponudniki plačilnih storitev morajo po novem avtentičnost stranke preveriti z najmanj dvema ustreznima elementoma in na ta način potrošniku zagotoviti varno plačevanje v okviru spletne trgovine. Večina slovenskih ponudnikov plačilnih storitev avtentičnost trenutno preverja samo z enim takšnim elementom (enkratnim geslom, prejetim prek kratkega tekstovnega sporočila).

Zakon o plačilnih storitvah, storitvah izdajanja elektronskega denarja in plačilnih sistemih po novem določa avtentikacijo uporabnika z uporabo najmanj dveh elementov. Pri tem mora vsak od njiju zadostiti enemu izmed naslednjih kriterijev oziroma kategorij:

  1. znanje uporabnika: nekaj, kar ve samo uporabnik;
  2. lastništvo uporabnika: nekaj, kar je v izključni lasti uporabnika;
  3. neločljiva povezanost z uporabnikom: nekaj, kar uporabnik je.

Kriteriji morajo biti med seboj neodvisni, kar pomeni, da se v primeru kršitev enega elementa ne zmanjšuje zanesljivosti drugih, varnostni elementi pa morajo zagotavljati tudi zaupnost podatkov, ki se preverjajo.

Banka Slovenije ponudnikom plačilnih storitev s sedežem v Sloveniji omogoča prehodno obdobje. V tem morajo implementirati potrebne ukrepe za zagotovitev močne avtentikacije stranke. Prehodno obdobje bo trajalo do 31. decembra 2020.

12. Dnevi podjetništva 2019

 

Dogodek in brezplačno predavanje finančno podpirata Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo Republike Slovenije in javna agencija SPIRIT Slovenija.

            

 

Leave a Comment

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Scroll to Top