Ali morate registrirati blagovno znamko?

Ste opazili, da se na  trgu pojavlja konkurenca s proizvodi ali storitvami, ki bi jih kupci na prvi pogled  lahko zamenjali za vaše? Vam je v času vašega dosedanjega delovanja uspelo ustvariti proizvod ali storitev, ki jo kupci prepoznavajo in ji zaupajo?

Blagovna znamka, ki ste jo ustvarili z lastnim delom in se z njo s ponosom predstavljate na trgu, si zasluži, da jo zaščitite. Z zaščito svoje blagovne znamke boste potrdili svoje dosežke in onemogočili nelojalnim konkurentom, da ogrozijo vaš ugled in dobro ime.

Zakaj registrirati blagovno znamko?

Ali moram registrirati blagovno znamko?Blagovna znamka je namreč vaše osnovno orodje trženja in ključni element graditve identitete vašega podjetja, ki prispeva k utrjevanju vašega ugleda pri kupcih. Podoba in ugled podjetja pa ustvarjata zaupanje, ki je prvi pogoj za zvestobo strank in dobro ime podjetja.

Registracija blagovne znamke daje podjetju izključno pravico preprečiti drugim, da tržijo enake ali podobne izdelke pod isto ali zavajajoče podobno znamko. Brez registracije blagovne znamke utegne postati vlaganje v trženje izdelka nerentabilno, saj imajo konkurenčna podjetja v takem primeru možnost uporabljati isto ali zavajajoče podobno znamko za enake ali podobne izdelke.

Blagovna znamka je srce vsakega uspešnega podjetja in predstavlja ugled, obljubo po napredku, zvestobo in prepoznavnost. Vzbudite zaupanje pri kupcih in si tako zagotovite večji tržni delež.

Potrebujete pomoč pri zavarovanju blagovne znamke? Tu smo, da vam pomagamo! Kontaktirajte nas na 01 600 1530 ali nam pošljite e-mail na data@data.si.

Pripravili: Anja Grahek in Mojca Korošec, DATA d.o.o.

[wpsr_facebook type=”send” showfaces=”0″ width=”150″][hr]

Leave a Comment

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Scroll to Top