V času pametnih telefonov, ko lahko vedno vse informacije preverimo na spletu, se je pametno vprašati, ali so vizitke še sploh pomembne. Vendar vsi podjetniki, ne glede na to ali imajo spletno stran ali ne, še vedno uporabljajo vizitke.
Vizitka je prvi vtis in prvi stik z vašimi kupci in poslovnimi partnerji. Predstavlja vaše podjetje in vas kot podjetnika, zato je lahko enkratno marketinško orodje.
Dajte vizitko z namenom
Ne gre samo za list papirja s kontakti, ampak za komunikacijo z vašimi kupci in poslovnimi partnerji.
Sledite ji
Če vizitko preoblikujete kot »darilni bon«, ji boste lahko sledili in ugotovili, kakšne vizitke prepričajo kupce in kaj je vaša najboljša ponudba.
Presenetite ljudi
Dodajte na vizitke dejstvo, slogan ali zanimiv podatek. To lahko vzpodbudi ljudi, da začnejo razmišljati in vas kontaktirajo.
Dodajte kreativnost
Verzi o uspehu in podjetništvu so vedno vzpodbudni, ljudje jih radi berejo.
Dodajte sliko
Na vizitke lahko dodate vašo sliko. Kupci in poslovni partnerji si vas bodo lažje zapomnili ter dobili občutek, da vas že poznajo.
Predajte vizitke tako, da si vas bodo zapomnili
Sam akt predaje vizitke je lahko dejanje, po katerem si vas lahko zapomnijo. Ne pozabite omeniti, da jih boste kontaktirali, predstavite svoje poslovne vrednote in podobno.
Pripravila M. Guček
Pridružite se nam na naši Facebook strani s klikom na gumb [wpsr_facebook type=”send” showfaces=”0″ width=”150″]