O vsebinskem marketingu je bilo povedanega že marsikaj, med drugim tudi, da je v določenih aspektih precej bolj učinkovit kot tradicionalno oglaševanje. Le redko pa se izpostavljajo tudi slabosti nekaterih “prijemov”, zato vam bomo najprej za osvežitev spomina zopet omenili tri prednosti, nato pa v nadaljevanju tri slabosti vsebinskega marketinga.
Odziv
Prava vsebina lahko sproži velik odziv uporabnikov, sploh če jo kombinirate z objavami na družbenih omrežjih.
Postanete lahko zanesljiv vir informacij
S kvalitetnimi vsebinami skozi čas vas bodo uporabniki smatrali kot relevanten vir informacij. Ta sloves je zelo težko pridobiti in je vsekakor vreden truda!
Prava vsebina hitro pritegne ciljno skupino
Uporabniki seveda iščejo tisto, kar jih zanima. In s pravo vsebino lahko dosežete tisto, s čimer bi se trudili teden ali mesece: uporabnike ciljne skupine. Tisti, ki se bo
2. Slabosti:
Ni lahko
Pisanje vsebin, ki pritegnejo, je seveda v teoriji precej lažje izvesti kot v praksi. Zahteva določen vložek v ljudi, ki so za to vrsto trženja usposobljeni (v kolikor niste sami) in seveda čas.
Ni vedno poceni
Če nadaljujemo iz prejšnje točke, ta vrsta trženja ni nujno poceni. Če bi bilo v vsakem vsaj malo pisca, bi to bilo zelo preprosto in poceni. Tako pa je ustrezne pisce vsebin težko najdi.
Nekaterim je težko dopovedati o njegovi učinkovitosti
Mnogi se kot pijanec plota držijo tradicionalnih oblik trženja in jih je težko prepričati, da vsebinski marketing ni pisanje neumnosti.
Pripravil: Gašper Meden
[wpsr_facebook type=”send” showfaces=”0″ width=”150″]