Silicijski velikan Google udarja z novostjo, ki bo imela učinke na optimizacijo spletnih strani (SEO): indeksacija bo potekala po principu “mobile-first”!
Tako pišejo na spletnem portalu Shopper’s Mind – sMind; sprememba bo vplivala na to, v kakšnem vrstnem redu se bodo prikazovali zadetki na Googlu.
Prijava na brezplačno izobraževanje Zasluži denar s hobijem in idejo
Pred to spremembo so Googlovi roboti indeksirali strani kot uporabniki namiznih računalnikov, sedaj pa bo indeksiranje potekalo na način, da je Googlov robot uporabnik mobilne naprave (torej: mobile-first!).
Ali bo to negativno vplivalo na vaš SEO?
Če ima vaša mobilna stran manj vsebin ali povezav, kot spletna različica strani, to lahko negativno vpliva na prikaz na strani z zadetki, če imate težave s hitrostjo nalaganja strani, pa to posledično lahko vpliva na organski doseg, še pišejo na Shopper’s Mind – sMind.
Prijava na izobraževanje Abeceda poslovanja
Kaj pa, če vaša spletna stran ni prilagojena mobilcem?
Če nimate mobilne strani, so bo indeksirala vaša spletna različico strani, vendar z vidika mobilnega uporabnika. Morda pa je na tem mestu potreben razmislek, saj čedalje več spletnih uporabnikov za surfanje po internetu uporablja svoje mobilne telefone.
Kako vidite vašo spletno strani kot Google?
Na portalu Shopper’s Mind – sMind pišejo, da je to mogoče, in sicer s pomočjo Googlove iskalne konzole (Google Search Console). Kliknite na “crawl” in na »Fetch as Google« ter na »mobile smartphone« in nato na »Fetch«.
Če nadalje izberete možnost »Fetch and Render«, lahko vidite, kako prijazna je vaša stran z vidika mobilnega uporabnika. Ugotovitve v članku je zbrala dr. Jelena Rašula, vodja digitalnega marketinga na Ceneje d.o.o. in avtorica vsebin na portalu Shopper’s Mind – sMind.
Prijava na brezplačno izobraževanje Prednosti in slabosti samozaposlitve
[wpsr_facebook]