Slovenci smo iz leta v leto bolj naklonjeni nakupovanju na spletu

Slovenci smo iz leta v leto bolj naklonjeni nakupovanju na spletu. Lani je v primerjavi z letom 2013 delež kupcev, ki mesečno opravijo vsaj en spletni nakup, narasel za skoraj 60 odstotkov in je znašal že tretjino celotne spletne populacije, ugotavljajo na spletnem portalu Shopper’s Mind – sMind.

[seminar id=”70677″ txt=”Tudi s hobijem se da priti do zaslužka. Vas zanima, kako?”]

Slovenija se po penetraciji spletnega nakupovanja sicer uvršča nekoliko pod povprečje EU, hkrati pa smo na tem področju bolj razviti kot številne druge evropske države, ob tem pa velja izpostaviti tudi podatke raziskave Evropske komisije, ki nas v več indikatorjih uvršča v vrh EU glede razvitosti trga spletnega nakupovanja v Sloveniji, pišejo na portalu Shopper’s Mind – sMind.

Prijava na brezplačno izobraževanje

naklonjeni nakupovanju na spletuNekateri indikatorji razvitosti spletnega trga, kjer se Slovenija umešča nad povprečjem:

  • čezmejno spletno nakupovanje (Slovenija 20 odstotkov, EU 22 odstotkov vseh spletnih uporabnikov),
  • promet od spletne prodaje – mala in srednja podjetja (Slovenija 15 odstotkov, EU 9 odstotkov celotnega prometa),
  • podjetja, ki prodajajo na spletu – velika podjetja (Slovenija 40 odstotkov, EU 37 odstotkov vseh podjetij),
  • podjetja s spletno prodajo v druge članice EU – mala in srednja podjetja (Slovenija 50 odstotkov, EU 40 odstotkov vseh podjetij, ki prejemajo e-naročila).

Prijava na brezplačno izobraževanje

Slovenci se ne zavedamo, da smo na nekaterih področjih že zelo razviti

Slovenci se radi primerjamo z ostalimi državami EU, vendar se pogosto ne zavedamo, da smo na nekaterih področjih že zelo razviti, še pišejo na portalu Shopper’s Mind – sMind. V članku ponujajo zelo spodbuden pogled na trenutno stanje e-commerce sektorja v Sloveniji, saj se pri 7 indikatorjih uvrščamo nad povprečje držav EU, in sicer ugotavljajo, da:

  • je delež posameznikov, ki so v zadnjem letu opravili spletni nakup pri trgovcu iz druge države EU, 17 odstotni,
  • je več kot petina slovenskih spletnih uporabnikov v zadnjem letu opravila čezmejni spletni nakup v drugi državi EU,
  • je četrtina spletnih uporabnikov v zadnjih treh mesecih prodala izdelek ali storitev na spletu,

Prijava na brezplačno izobraževanje

  • pri malih in srednje velikih podjetjih (10 do 249 zaposlenih) promet od spletne trgovine znaša 15 odstotkov celotnega prometa,
  • je delež velikih podjetij (nad 250 zaposlenih), ki prodajajo na spletu, 40 odstotni,
  • jih od vseh malih in srednjih podjetij desetina ponuja čezmejno spletno prodajo, od vseh takih, ki prejemajo naročila prek spleta, pa kar polovica.

[tweet]Slovenci smo iz leta v leto bolj naklonjeni nakupovanju na spletu![/tweet]

8 od 10 uporabnikov interneta v Sloveniji ta medij uporablja za iskanje informacij o izdelkih in storitvah, kar je 7 odstotkov več od povprečja EU. Ta podatek jasno kaže, kako ključno je za vse trgovce, tako spletne kot fizične, da znajo svojo ponudbo na ustrezen način prikazati tudi na spletu, so še zapisali na portalu Shopper’s Mind – sMind.

Preberite tudi:

Prijava na brezplačno izobraževanje

[wpsr_facebook]

Leave a Comment

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Scroll to Top