Poslovni subjekti se lahko z morebitnimi vprašanji pri uporabi spletnega mesta e-VEM za tehnično in splošno vsebinsko pomoč obrnejo na Enotni kontaktni center e-VEM (EKC). A na spletni strani e-VEM opozarjajo, da trenutno prihaja do dolgih čakalnih vrst tako pri telefonskem odzivu kot pri odgovorih na elektronsko pošto.
[seminar id=”72062″ txt=”Imate odlično podjetniško idejo, a ne veste, kako jo razviti? Pridružite se nam na seminarju, kjer vam bomo v pičlih štirih urah pomagali izdelati učinkovit poslovni načrt.”]
Enotni kontaktni center e-VEM v polnem obsegu
Kot pojasnjujejo na EKC Enotni kontaktni center e-VEM deluje v polnem obsegu, vendar je še v testnem obratovanja. To pomeni, pojasnjujejo na EKC, da imajo na razpolago le določeno število svetovalcev, ki pa niso stalno zaposleni in jih je zato potrebno dodatno izobraževati in uvajati. Ti svetovalci lahko torej odgovorijo le na določen obseg vprašanj, ki jih na EKC prejmejo bodisi preko telefona bodisi preko elektronske pošte.
V EKC prevzeli dodatne storitve
Po podatkih EKC so vprašanja tako tehnične kot vsebinske narave in se splošno nanašajo na storitve, ki jih je EKC prevzel v svojo tako imenovano podporo. Gre za naslednje storitve:
- digitalna potrdila SIGENCA in SIGOVCA,
- podpisne komponente SI-CA,
- sistem oddaljenega dostopa,
- pomoč pri uporabi digitalnih potrdil in podpisnih komponent,
- eVem,
- eUprava,
- eVs,
- storitve podpore uporabnikom,
- vzdrževanje informacijskih-komunikacijskih tehnologij.
EKC: »Prosimo za razumevanje«
Na EKC pravijo, da je dotok vprašanj, ki je povezan z zgoraj naštetimi storitvami, izredno velik, ponekod pogovori s svetovalcem trajajo tudi več kot pol ure. A, kot pravijo, dolge čakalne vrste niso nastale zaradi registracij podjetnikov.
[seminar id=”75341″ txt=”Niste prepričani, da poznate vso podjetniško zakonodajo? Pridružite se nam na seminarju, kjer vas bomo seznanili z zakoni, ki jih morate poznati in vas pripravili na obiske inšpektorjev.”]
Kljub temu prosijo podjetnike za razumevanje, saj so nekateri pogovori daljši ravno zaradi narave samega vprašanja, kot je na primer pri pomoči stranki pri prevzemu certifikatov in podpisne komponente.
V teh primerih gre za individualno svetovanje oziroma vodenje čez postopek tudi z oddaljenim dostopom. In to, pojasnjujejo, zahteva svoj čas.
[wpsr_facebook]