Podjetniki, ki bi to želeli, boste lahko davčne blagajne pričeli uporabljati čez dobrih deset dni (1. decembra 2015), vsi zavezanci za davčno potrjevanje računov pa lahko pridobite namensko digitalno potrdilo. V našem računovodskem servisu smo za prva potrdila že zaprosili.
Kot je znano, boste za davčno potrjevanje računov vsi zavezanci potrebovali namensko digitalno potrdilo. Vlogo za pridobitev morate oddati preko portala eDavki, vendar pa bo treba potrdilo prevzeti na portalu Ministrstva za javno upravo (MJU). Namensko digitalno potrdilo bo tudi preklicati mogoče le preko sistema eDavki.
Zavezanci, ki sistema eDavki sami ne uporabljate in ste za uporabo portala že pooblastili npr. računovodski servis, lahko računovodski servis pooblastite tudi za oddajo vloge za namensko digitalno potrdilo za davčno potrjevanje računov.
Kako do namenskega digitalnega potrdila?
- Preko portala eDavki morate oddati zahtevek za pridobitev namenskega digitalnega potrdila (to lahko v vašem imenu stori tudi računovodski servis).
- Na eDavkih nato prevzamete referenčno številko in geslo za prevzem potrdila.
- V portal za prevzem digitalnega potrdila na MJU vnesete referenčno številko in geslo.
- Na portalu MJU prevzamete namensko digitalno potrdilo v obliki datoteke ».p12«.
- Namensko digitalno potrdilo (datoteko ».p12«) namestite v program, ki podpira davčno potrjevanje računov oz. v davčno blagajno oz. v mini blagajno.
[seminar id=”73658″ txt=”Obveznosti po Zakonu o davčnem potrjevanju računov imajo tudi vsi tisti podjetniki, ki že izdajajo račune s pomočjo elektronske blagajne in se bodo odločili za nadgradnjo programa za davčno potrjevanje računov pri istem ponudniku. Ste se z njimi že seznanili?”]
Namensko digitalno potrdilo boste od začetka uporabe davčnih blagajn dalje potrebovali tudi vsi tisti zavezanci za davčno potrjevanje računov, ki boste še naprej uporabljali vezano knjigo računov in t. i. mini blagajno na eDavkih. Le s tem namenskim digitalnim potrdilom bo namreč mogoče v informacijski sistem Finančne uprave RS posredovati podatke o poslovnih prostorih in nato podatke o izdanih računih, so še zapisali v sporočilu na Furs. Podatke o poslovnih prostorih morate zavezanci za davčno potrjevanje računov Fursu posredovati še preden izdajo prvi račun, ki bo davčno potrjen.
[tweet]Le še dober mesec nas loči do davčnega potrjevanja računov. Ste pripravljeni?[/tweet]
Namensko digitalno potrdilo bo vezano na zavezanca, zavezanci pa bodo lahko pridobili več potrdil, če bodo presodili, da jih potrebujejo – nameščena bodo namreč lahko na posamezni napravi ali pa centralno, na strežniku. V davčno blagajno boste lahko potrdilo namestili sami ali pa vam bo to uredil ponudnik programske opreme za davčno potrjevanje računov.
[wpsr_facebook]