Vsi, ki Facebook uporabljajo ali poslovno ali zasebno, so seznanjeni s tem, da pri družbenem omrežju že nekaj časa eksperimentirajo s prikazovanjem objav na uporabnikovem “news feedu” ali t. i. zidu. Osrednji cilj Facebooka namreč je, da bi uporabnikom prikazoval relevantno in njim zanimivo vsebino.
Število všečkov, komentarjev in deljenje objav je odločilno merilo pri tem, kako je Facebook določil, kaj vam bo prikazal na vrhu zida. Sedaj pa so pri največjem družbenem omrežju ugotovili, da ti dejavniki pravzaprav niso dovolj relevantni.
Z anketo do zanimivih ugotovitev
Na podlagi rezultatov anket, ki so jih izpolnjevali uporabniki, so pri Facebooku ugotovili, da četudi uporabniki ne všečkajo, komentirajo ali delijo neke zgodbe, še ne pomeni, da jim ta ni zanimiva in da je ne želijo imeti prikazane. Konkretno, medijska hiša objavi aktualno novico, ki je uporabniki ne želijo niti všečkati niti komentirati, jih pa zelo zanima.
Reševanja zagonetke s prikazovanjem uporabnikom relevantnih vsebin so se pri Facebooku lotili tako, da bodo objave na uporabnikovih zidovih po novem prikazane (tudi) na podlagi časa, ki ga preživijo ob prebiranju zgodb. A golo merjenje časa problema ne bi rešilo dokončno. Nekateri namreč za prebiranje določene objave, saj ob njej res uživajo, porabijo deset sekund, spet drugi zanjo porabijo prav toliko časa zaradi počasne internetne povezave.
V spletnem gigantu so našli tudi rešitev za to. Namreč ko posamezniki za prebiranje ene objave porabijo bistveno več časa v primerjavi s časom za druge objave, je to za Facebook dober znak, da je točna ta vsebina za uporabnike relevantna.
Kako bo Facebook spremembe implementiral v praksi
[datainfo]
Zamislite si, da na hitro pregledujete objave vaših prijateljev. Na primer všečkate fotografijo s prijateljeve podelitve diplom in delite smešno objavo vaše sestre. Nato pa naletite na zgodbo vaše sestrične, ki je bila na izletu in o tem spesnila dolgo objavo ter objavila kopico fotografij. Pod to objavo naletite še na zanimivo debato, za prebiranje katere porabite veliko časa, a je ne želite komentirati.
Glede na to, da objave vaše sestrične za razliko od prijateljeve ali sestrine niste na hitro preskočili in da ste jo brali dlje časa kot preostale, si bo Facebook to zapomnil in podobne tipe objav na vašem zidu v prihodnosti prikazoval pogosteje.
In še dobra novica za upravljalce poslovnih strani: pri Facebooku zagotavljajo, da bistvenih sprememb pri distribuciji objav vašim všečkarjem ne bo.
[oblacek id=3 txt=”Potrebujete pomoč pri oglaševanju na Facebooku?” link=’Pišite nam!‘]
Družbena omrežja so se dodobra ustalila in postala del našega vsakdana. Če želimo biti vidni, enostavno moramo biti prisotni na družbenih omrežjih. Vabljeni na našo brezplačno predavanje Družbena omrežja za podjetnike!
Vas zanima, kako pisati marketinško zanimive vsebine na družabnih omrežjih? Se splača spletno stran dobro optimizirati ali priti na prva mesta v iskalnikih s pomočjo Google Adwordsov? Odgovore dobite na našem seminarju Učinkovit spletni nastop.
[wpsr_facebook]