Težnja k večji prodaji in doseganju dobrih rezultatov je seveda primarna aktivnost vsakega podjetja. Da dosežemo zastavljene cilje, moramo upoštevati več dejavnikov in izbrati prave strategije.
Tokrat bomo izpostavili zadovoljstvo kupcev, ki je izjemno pomembno za dolgoročni uspeh. Vsi, ki so vključeni v posamezni poslovni sistem, ne glede na položaj, bi morali imeti zastavljeni cilj: zadovoljiti kupca! Kako to doseči, pa se lahko z nekaj truda lahko naučimo.
Kako prepoznamo zadovoljne kupce?
Zadovoljni kupci so:
- dlje časa zvesti posameznemu podjetju;
- manj občutljivi na ceno;
- najboljši vir za nove zamisli in izboljšave izdelka;
- v večjem obsegu kupujejo nove izdelke oziroma storitve podjetja;
- lepo govorijo o podjetju in njegovih izdelkih oziroma storitvah, »dober glas seže v deveto vas«;
- posvečajo manj pozornosti drugim blagovnim znamkam.
Kako pridobiti in zadržati kupca?
Kako lahko dosežemo zadovoljstvo naših kupcev?
- Komunikacija med nami in stranko naj bo pristna – poslušamo in razumemo sogovornika ter poskušamo odgovoriti na konkretne težave stranke;
- Pokažimo iskreno zanimanje za stranko, vašo skrb, ki jo stranka začuti. Ker vas kupec res zanima!
- Uporabimo čustveno inteligenco, empatijo in zmožnost hitrega prilagajanja;
- Vedno upoštevamo dogovorjene pogoje poslovanja, roke, ipd. – obljube vedno izpolnimo!
- Vsako stranko spoštujemo! Pokažimo spoštovanje in pridobili bomo zaupanje.
- Upoštevajmo etična in moralna načela;
- Ustvarimo dodano vrednost naši ponudbi. Lahko že z drobnimi dejanji – pozornosti, ki jih naši konkurenti ne naredijo;
- Težimo k doseganju zadovoljstva zaposlenih – zadovoljni zaposleni, zadovoljni kupci!
- Ne nazadnje pa je potrebno odnose s strankami tudi ohranjati – skrb za kupce!
Skrb za kupce je izrednega pomena, upravljanje odnosov s kupci pa je proces, katerega bi morali v svoj sistem vpeljati vsi poslovni subjekti, ne glede na velikost in položaj na trgu.
Vabljeni na naš seminar Kako pridobiti in zadržati kupca ter marketinški načrt, kjer boste spoznali orodja, s katerimi si lahko pomagate pri uspešnem nagovoru vaših potencialnih strank.
Pripravila: Anja Grahek
[wpsr_facebook type=”send” showfaces=”0″ width=”150″]