Dobro oblikovana spletna stran pomaga vašemu podjetju rasti in krepiti vašo blagovno znamko. Kako lahko povečate obisk na spletni strani, boste izvedeli v nadaljevanju.
Nielsen Norman Group je naredila študijo, ki je pokazala, da uporabniki ostanejo na spletni strani v povprečju od 10 do 20 sekund. Obiskovalci se bodo dlje časa zadržali na spletni strani le če bo njena vsebina zanimiva in vredna njihovega ogleda. Za podjetja šteje vsaka sekunda, zato je dobra spletna stran ključna za boljšo prodajo vaših izdelkov oziroma storitev.
Dejavniki spletne strani
Na vrednost spletne strani vpliva več dejavnikov, zato smo vam pripravili nekaj navodil, s katerimi lahko preverite, kako uspešna je vaša spletna stran in kako bi še lahko povečali obisk na njej.
1. Kvaliteten vizualni material
Kvalitetne slike delujejo veliko bolj prepričljivo kot nekvalitetne. Strokovnjaki za trženje priporočajo visoko kakovostne fotografije, saj le-te pritegnejo pozornost obiskovalca spletne strani. Profesionalne slike se veliko pogosteje delijo na družbenih omrežjih, s katerimi dobite več klikov na spletno stran. Spletno stran lahko optimizirate tudi s pomočjo ustreznega označevanja slik.
2. Mnenja zadovoljnih uporabnikov
Enostavno in učinkovito tržno orodje so mnenja uporabnikov, zapisana na spletni strani. Navedene prednosti izdelka več niso dovolj. Z mnenji zadovoljnih uporabnikov, postane naš izdelek ali storitev zaupanja vredna in naši potencialni kupci nimajo pomislekov glede našega podjetja.
3. Barvna shema
Dejavnik, ki lahko povzroči slabo prodajo, je barvna shema podjetja. Številni podjetniki razumejo pomen blagovne znamke, saj se zavedajo, da močna blagovna znamka loči podjetje od konkurence. Neprimerna barvna shema povzroči izgubo verodostojnosti vašega izdelka oziroma storitve.
4. Posodobitev informacij
Pomaknite se na dno spletne strani in poglejte, kateri datum avtorskih pravic je zapisan. Zastarela posodobitev odbije vaše stranke od nakupa. Stranke želijo videti, da je podjetje na tekočem, zato je pomembno, da redno dodaja nove vsebine in osveži obstoječo kopijo spletne strani.
5. Optimizacija
Najboljša spletna stran na svetu je povsem neuporabna, če je nihče ne more najti. Podjetniki se morajo zavedati pomena dobro optimizirane spletne strani. Močno ime domene, skrbno optimizirani naslovi strani in učinkovite ključne besede morajo natančno odražati vsebino spletne strani. (Se nadaljuje)
Če želite preveriti, kako uspešna je vaša spletna stran in jo izboljšati ali pa spletne strani sploh še nimate, pokličite naše strokovnjake za izdelavo spletnih strani na 01 600 1530 ali jim pošljite povpraševanje na data@data.si.
Vabljeni na naš seminar Kako pristopiti k izdelavi dobre spletne strani, kjer boste dobili več napotkov za izdelavo spletne strani. V kolikor pa bi si sami želeli izdelati spletno stran lepo vabljeni na našo 2-dnevno delavnico Spletna stran TO GO.
Vir: Entrepreneur
Pripravila: Anja Grahek
[wpsr_facebook type=”send” showfaces=”0″ width=”150″]