Prodajni uspeh je neposredno odvisen od prodajne prepričljivosti spletnih strani, elektronske pošte, ponudb in oglasov. Za spletno stran potrebujemo le programerja, oblikovalca in ponudnika gostovanja. Če pa želimo s spletno stranjo pritegniti stranke in prodati, pa potrebujemo dobro vsebino. Vsebina spletne strani je namreč ključni dejavnik, ki pritegne naše potencialne kupce. Ne bo jih pritegnila tehnična dovršenost naše spletne strani, niti grafična podoba, ključna je vsebina.
V prvi vrsti moramo dobro razmisliti o naslovu, ki bo pritegnil pozornost in zbudil zanimanje za več informacij. Spletni obiskovalec se bo na podlagi naslova odločil ali bo nadaljeval z branjem. Če deset ljudi prebere naslov, bosta le dva prebrala besedilo. Kruta statistika, ki pa jo lahko izboljšate. Dobro deluje naslov, ki ponuja pomoč, na primer »Kako zmanjšati stroške pri arhiviranju dokumentov«. Pozornost vzbudijo tudi naslovi v obliki vprašanja, izogibajte pa se takim, na katera lahko bralec odgovori brez branja besedila.
V začetku besedila moramo poskrbeti, da se obiskovalec poistoveti, torej moramo opisovati tematiko, ki mu je blizu oziroma pisati o problemu, ki ga ima. Ponudimo mu rešitev, predstavimo koristi, ki jih bo imel od našega izdelka oziroma storitve in ga usmerimo, da nas pokliče ali nam pošlje elektronsko sporočilo.
Uspelo vam je sestaviti privlačen naslov, besedilo je pregledno, izpostavili ste »vročo točko« in spretno krmarili med strokovnim izrazjem. Kaj pa zdaj? Točno to se sprašuje tudi vaš bralec. Jasno povejte, kaj naj stori: pošlje povpraševanje, vas pokliče, naroči izdelek … Poziv k akciji uporabite na več mestih v besedilu, da ga bralec tudi pri površnem branju ne bo zgrešil.
Pomembni elementi dobre spletne strani so tudi slike, avdio in video material, animacije itd. Dobro razmerje vseh elementov pa nam zagotovi, da je vsebina naše spletne strani zanimiva in učinkovita ali z drugimi besedami – obiskovalce spremeni v kupce.
Če želite, da vam spletno stran izdelajo naši programerji, pokličite na 01 600 1530 ali pošljite e-mail na data@data.si in se dogovorite za informativni sestanek. Vsi, ki bi si želeli spletno stran izdelati sami pa obiščite našo delavnico Spletna stran TO GO. V kolikor pa spletno stran že imate, pa bi jo želeli narediti bolj učinkovito, se pa lahko udeležite našega izobraževanja Kako pristopiti k izdelavi dobre spletne strani.
Pripravila: Anja Grahek
[wpsr_facebook type=”send” showfaces=”0″ width=”150″]