Vedno več podjetnikov se zaveda, da je spletna trgovina danes praktično nujna,e še posebej ko govorimo o internacionalizaciji oziroma prodoru na tuje trge. Temu primerno se je povečalo tudi število spletnih trgovin, vendar pa kvantiteti kvaliteta ne sledi vedno. Uporabniki se ob poplavi spletnih trgovin oziroma spletnih prodajalcev upravičeno sprašujejo, kaj je “prava” trgovina in kaj “nateg”.
Za večje zaupanje uporabnikov poskrbite za naslednje lastnosti ne le spletne trgovine temveč tudi spletne strani:
Hitrost
Živimo v času, kjer je hitrost edistvenega pomena, saj vsakdo skuša na takšen in drugačen način pridobiti na času. Temu primerno nihče nima časa, še manj pa potrpljenja, da bi čakal, ko se vaša spletna stran predolgo “nalaga”.
Oblikovanje
Oblikovanje mnogi strokovnjaki povezujejo s tako imenovano “make or break” situacijo, torej enega izmed najbolj odločilnih faktorjev, ki prepriča uporabnika tako k vpogledu, še bolj pa k nakupu. Vizualnost pač šteje.
Transparentnost
Ker se veča število spletnih goljufij, je zelo pomembna tudi transparentnost oziroma “politika” varovanja uporabnikovih podatkov. Med transparentnost lahko vključimo tudi podatke o vas oziroma o vašem podjetju. Bolj boste “izpostavljeni”, posledično bolj vam bodo tudi zaupali.
Vključenost družbenih omrežij
Več kot 50% ljudi se pred nakupom o le-tem prej pozanima tudi na družbenih omrežjih, ki so postala glavni medij t.i. marketinga od do ust (ang. word of mouth). Če vaša spletna trgovina vključuje aplikacije popularnih družbenih omrežij kot sta Facebook in Twitter, boste izdatneje pridobili na zaupanju uporabnikov.
Varnostni sistem
Če vašo stran (in seveda spletno trgovino) vključuje in varuje priznana antivirusna zaščita, to velja za zelo dober znak, da je vaše poslovanje zelo varno in primerno za uporabnike, ki lahko tako brezskrbno brskajo po vaših izdelkih in storitvah.
Pripravil: Gašper Meden
[wpsr_facebook type=”send” showfaces=”0″ width=”150″]