Podjetniki so tisti, ki so na neki točki zbrali dovolj poguma in znanja, da so se z ustanovitvijo podjetja (ali več podjetij) odpravili v neznano. Nasprotno so “podjetniki” popoln primer tistih, ki se raje posvečajo govorjenju ali bolje rečeno filozofiranju, kaj vse bodo dosegli.
Prvi v nasprotju z drugimi seveda razmišljajo precej drugače, kajti za prej omenjen “prehod” na podjetniško pot je potrebna svojevrstna miselnost, katere pa ne poseduje vsak. In katere so značilnosti te miselnosti?
Konkurenti niso grožnja, ampak objekti, preko katerih se učimo
Namesto, da se konkurente obravnava kot sovražnike, katere je potrebno izbrisati iz obličja Zemlje, podjetniki konkurente dojemajo kot objekte, od katerih se je mogoče marsikaj naučiti in tako dobiti boljši vpogled na panogo. Obenem je vsaka zunanja informacija, ki nam “razširi obzorje”, neprecenljiva.
Nič se ne bo naredilo samo od sebe
Če želi podjetnik kaj doseči, se dobro zaveda, da brez veliko vloženega truda in znanja to pač ni mogoče.
Nič ni popolno in čudežne formule ne obstajajo
Z iskanjem perfekcije (ki ne obstaja), izgubljamo prepotreben čas in denar, velikokrat pa tudi zdravje. Najuspešnejši prav tako niso na vrhu po zaslugi nekega čudežnega recepta, temveč po zaslugi dolgoletnega trdega dela in izkušenj.
Podjetništvo je traja 40 ur tedensko, temveč 24 ur dnevno in 365 dni na leto
Izjava, da je podjetništvo svojevrsten način življenja, ni napačna. Podjetniki ste doma, podjetniki ste v pisarni in podjetniki ste, ko večerjate.
Pripravil: Gašper Meden
[wpsr_facebook type=”send” showfaces=”0″ width=”150″]