Veliko vprašanj se poraja na temo, kako svojo vsebino, to so lahko tako takšna in drugačna sporočila kot tudi informacije o samih izdelkih oziroma storitvah, hitreje in predvsem cenej razširiti med ljudi. Poleg tega so snovalci nekaterih družbenih omrežij precej pametni in so hitro ugotovili, kako najhitreje priti do dodatnih prihodkov na račun oglaševanja. Vendar pa še obstajajo načini, kako brezplačno poslati vašo vsebino v svet.
Vsebina in še bolje spletna stran
Brez vsebine (in posledično izdelkov in/ali storitev, katere prodajate), nima smisla sploh razmišljati o doseganju in “osveščanju” uporabnikov o vas in vašem poslu.
Mogoče ne ravno poceni, še manj pa brezplačna, je kvalitetna in urejena spletna stran, ki je vedno dopolnjena s svežimi vsebinami.
Nekateri sicer prisegajo zgolj na profile na družbenih omrežjih, vendar se npr. Facebook profil ne more primerjati s “pravo” spletno stranjo, jo pa lahko odlično dopolnjuje. Kar vodi do…
Vsebina naj ima možnost delitve na vsa družbena omrežja
Tudi vsebine na spletni strani sicer najlažje delite na družbena omrežja pa tudi nekatere bloge. Z možnostjo deljenja na družbenih omrežjih si neverjetno “razširite” bazo potencialne klientele. Uporabniki danes namreč radi skačejo med posameznimi platformami oziroma družbenimi omrežji, tako da se vam še kako splača izkoristiti to možnost.
Naj uporabniki delijo vsebine
Raziskave kažejo, da daleč največ prometa na spletne strani (in s tem nakupe) oziroma viralnega učinka ni v samem trženju oziroma “umetnosti” le-tega, temveč se začne in konča pri samih uporabnikih. Uporabniki si radi ogledajo (in delijo) vsebine, katere sicer delijo tudi ostali uporabniki. S tem se širi tudi vaša kredibilnost, kar smo sicer že govorili v članku Spoznajte temelje prodaje. Bodo pa družbena omrežja predmet obravnave tudi na letošnjih Dnevih podjetništva!
Pripravil: Gašper Meden
[wpsr_facebook type=”send” showfaces=”0″ width=”150″]