Predstavljamo vam nekaj uspešnih strategij kako lahko vašemu podjetju pomagate hitreje povečati prodajo na spletu.
Bodite kritični do vaše spletne strani
Vedno morate strmeti k izboljšavam, zato spletno stran redno nadgrajujte.
Seznam ključnih iskanih besed
Spremljajte ključne besede, s katerimi niste visoko uvrščeni na spletnih iskalnikih in to popravite.
Odstranite slabo vsebino
Slaba vsebina vam lahko škodi in daje slab vtis. Poskrbite, da bo vsebina kvalitetna.
Pisec vsebine
Sedaj je skrajni čas, da začnete delati na vsebini oziroma člankih. Najemite pisca vsebine, ki zna z besedami pritegniti bralce. Ne pozabite tudi na video vsebine.
Dizajn spletne strani
Lepo oblikovana spletna stran deluje kredibilno in daje vtis zaupanja.
»Idealen namišljen kupec«
Pri izdelave vašega idealnega namišljenega kupca se lahko uporablja več tehnik. Ena od teh je, da si sistematično odgovorimo na vrsto vprašanj. Tako si počasi ustvarimo in izgradimo namišljeno idealno osebo kupca. Izdelajte vsaj tri do štiri “persone”. Bolj podrobno je opisana persona, bolj natančno vemo, komu dejansko prodajamo. Zbrane podatke lahko uporabimo v korist kupca in prilagodimo vsebino in dizajn spletne strani ravno tej skupini.
Prijazno mobilnikom
Večina ljudi dandanes uporablja pametne telefone, zato prilagodite svojo spletno stran tako, da bo prijazna tudi mobilnikom.
E-mail marketing
E-mail obveščanje deluje odlično in se uporablja za vroče popuste za ekskluzivno vsebino.
Redno objavljanje vsebine
Redni članki dajejo bralcu občutek, da je stran živa in da za njo stojijo ljudje.
Socialna omrežja
V pozitivnem duhu širite vaše poslanstvo na socialnih omrežjih.
Vsi, ki bi se radi naučili osnov postavitve in urejanja spletne strani ter razširili možnost kreativnega izražanja, se udeležite nove delavnice Spletna stran TO GO. Na dvodnevni delavnici boste oblikovali svojo spletno stran, korak za korakom!
Pripravila Maja Bohar
Pridružite se nam na naši Facebook strani s klikom na gumb[wpsr_facebook type=”send” showfaces=”0″ width=”150″]