S kakršno koli dejavnostjo se ukvarjate, imate na trgu konkurenco. Kupci imajo tako veliko možnih ponudnikov, h katerim lahko prestopijo, če z vami niso zadovoljni. Kako pa poskrbeti, da se to ne bo zgodilo?
Zvestoba kupcev
Zvestobo kupcev ohranjate, če so ti zadovoljni z vašim podjetjem. Na to vplivajo štirje elementi. Pomembno je, da proizvod izpolnjuje pričakovanja, ki jih je imel kupec pri nakupu. Spremljajoče storitve, zaradi katerih se proizvod učinkoviteje uporablja, morajo biti ustrezne. Podpora kupcem v primeru reklamacij mora biti prijazna. Velik plus prinašajo tudi posebne dodatne storitve, s katerimi podjetje kupca nagradi.
O zadovoljstvu kupcev se lahko pozanimate na več načinov. Opravite tržno raziskavo, pridobite informacije od zaposlenih, ki so v stiku s kupci. V veliko pomoč so vam lahko tudi ankete in zbiranje mnenj kupcev.
Analiza konkurence
Konkurenca je izziv za vsako podjetje, kar ohranja zdravo mero tekmovalnosti na trgu. Pomembno pa je, da spoznate svojo konkurenco in jo do potankosti analizirate. Poiščite 10 konkurentov in preglejte njihovo ponudbo, spletno stran in prisotnost v socialnih omrežij. Kdo ima največ kupcev? Kdo vzbuja največ pozornosti? Analizirajte, kaj je tisto, kar jih loči od ostalih. Kako bi tak pristop lahko pomagal vašemu podjetju? Ko najdete razlikovalne prednosti, jih izkoristite v svoj prid. Če je le mogoče, se lahko s konkurenco tudi povežete.
Več se lahko naučite na izobraževanju kako pridobiti in zadržati kupca in marketinški načrt.
Pripravila Maja Bohar
Pridružite se nam na naši Facebook strani s klikom na gumb[wpsr_facebook type=”send” showfaces=”0″ width=”150″]