Definirajte svojo ciljno skupino!

Preden vstopite na trg, morate natančno definirati svojo ciljno skupino, kar vam bo olajšalo nadaljnjo komunikacijo in pristop. Bolje ko boste razumeli obnašanje vaše ciljne skupine, lažje jim boste prodali vaše izdelke ali storitve. Preberite si nekaj nasvetov, ki vam bodo pomagali pri določanju vaše ciljne skupine.

Na trgu preverite kdo so vaši potencialni kupci ter kolikšna je njihova kupna moč. Definirajte svojo ciljno skupino

Povprašajte svoje prijatelje in znance kaj menijo o vaši storitvi in tako brezplačno pridobite dragocene informacije.

Ne mislite, da vaša ciljna skupina razmišlja tako kot razmišljate vi. Mnogi novi podjetniki se preveč zanašajo na svoje izkušnje, ki niso enake izkušnjam ciljne skupine.

Bodite realni pri oceni koliko ljudi res potrebuje vašo storitev ali izdelek. Narediti manjšo raziskavo trga, opazujte okolico in njihove potrošniške navade.

Odločite se, kje boste ponujali svoje izdelke ali storitve. Ali bo to preko spleta, v trgovini ali oboje? Na domačem trgu ali tujem? Lokalno ali po celotni državi? Glede na vaše cilje si individualno zastavite poslovni načrt.

Poglejte začetke svoje konkurence in se učite iz njihovih napak, ter njihovih dosežkov. Če boste dobro poznali napake in tudi uspehe vaše konkurence, boste lažje izpostavili vaše prednosti in kvalitete.

Vsaka ciljna skupina zahteva svoj način nagovora in vsaka ciljna skupina se nahaja na specifičnih mestih. Če prodajate preko spleta, morate ugotoviti njihovo obnašanje na spletu in temu prilagoditi vašo strategijo.

Več informacij o kupcih lahko izveste na brezplačnem seminarju Kako pridobiti in zadržati kupca ter marketinški načrt.

 

Pripravila Maja Bohar

Pridružite se nam na naši Facebook strani s klikom na gumb[wpsr_facebook type=”send” showfaces=”0″ width=”150″]


Leave a Comment

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Scroll to Top