Kako začeti oglaševati na Facebooku?

Družbena omrežja so prinesla nove možnosti oglaševanja. Njegov ustanovitelj Mark Zuckerberg je zapisal celo, da so oglasi postali več kot le vsebine, temveč tudi del pogovora. Zaradi vpliva Facebooka na svoje občinstvo, vam predstavljamo navodila, kako začeti oglaševati na Facebooku.oglaševati na Facebooku

Oglaševalec je lahko tega loti sam ali pa to delo zaupa enemu od zunanjih specializiranih ponudnikov. Najprej preko Facebook spletnega naslova kliknete na »Advertising«, kjer se lahko informirate o opcijah oglaševanja. Lahko objavite oglase, ki se vaši ciljni publiki prikažejo v desnem stolpcu ob profilu ali pa izdelate profil podjetja. Najbolje je, da se lotite kar obeh.

Postavitev in gostovanje profila podjetja sta brezplačna, oglaševanja pa je potrebno plačati, kadar uporabnik na oglas klikne ali pa takrat, kadar se mu oglas prikaže. Dnevni proračun in časovni termin oglaševanja si lahko izberete sami.

Facebook priporoča, da pri izdelavi oglasov upoštevate nekaj nasvetov.

  1. Določite cilj oglaševalske akcije, na primer koliko klikov na oglas želite doseči.
  2. Določite svojo ciljno občinstvo.
  3. Izberite dobre ključne besede.
  4. Poudarite prednost svojih produktov ali posebnih promocij.
  5. Oglasu dodajte atraktivno sliko, ki se seveda nanaša na vaš oglas in ki bo pritegnila klike.
  6. Oglas naj bo enostaven in razumljiv.
  7. Tekst v oglasu naj jasno kliče uporabnika k kliku.
  8. Redno spremljajte rezultate svojega oglaševanja in se prilagajajte potrebam in okusu svojih kupcev.

Več o tem, kako lahko izkoristite vse prednosti interneta za oglaševanje, se lahko naučite na brezplačnem izobraževanju Kako uspešno tržimo na spletu?

Pripravila Maja Bohar

Pridružite se nam na naši Facebook strani s klikom na gumb[wpsr_facebook type=”send” showfaces=”0″ width=”150″]


Leave a Comment

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Scroll to Top