Spletna stran je nujna za vsako podjetje, ki želi uspešno začeti dejavnost in jo čim bolje širiti. Preko spleta lahko dosežete nepredstavljivo veliko potencialnih strank. Dobra vsebina na spletni strani pa pomeni, da boste obiskovalce prepričali, da bodo ostali in se tudi vrnili na vašo spletno stran.
Vzpostavitev spletne strani je ključna, vendar ko stranka vstopi na vašo spletno stran, jo mora pritegniti dobra vsebina, ki vzbuja zaupanje. Časa imate le 30 sekund.
Prva stran mora biti povabilo k ostali vsebini, zato ni priporočljivo, da so že na prvi strani obkroženi s številnimi oglasi in ponudbami. Imeti mora vsebinsko in vizualno podobo, ki bo vsem ostala v spominu. Imejte v mislih, da se mora potencialna stranka udobno sprehoditi skozi vse vaše zavihke.
Meni na prvi strani mora razkrivati, kaj vse se skriva globlje v vaši spletni strani, na primer razne študije, analize, primeri, biografije, kontakti in ostale informacije o podjetju, katere proizvode in storitve ponuja podjetje, razlage in podobno.
Imeti morate v mislih, da je na spletu na voljo nepredstavljivo veliko informacij. Zato se morate potruditi, da bo vaša ponudba izstopala. Vendar pa ni potrebno vedno »izumiti« popolnoma nove in edinstvene vsebine.
Vsem strankam in bralcem morate ponuditi vašo edinstveno perspektivo, ki jo lahko obogatite le z vašimi izkušnjami. Bolj pristna kot bo vaša vsebina, rajši jo bodo stranke prebirale. Podjetništvo je namreč tudi način življenja, ki ga zaznamujejo tudi napake, iz katerih se moramo učiti.
Preden boste delili kakršnokoli vsebino na spletu, morate pomisliti, v kakšni obliki oziroma strukturi jo boste podali. Le-ta mora biti pregledna in prijazna za branje. Vsem bralcem je najlažje brati tekste, ki so jasni in direktni. Preveč pridevnikov lahko vzbudi nezaupanje.
Zavzeti morate človeški pristop do stranke oziroma bralca. Pred očmi morate imeti vprašanje, kakšen odnos želim vzpostaviti z bralcem moje vsebine. Vprašati se morate, kaj bo privabilo stranke ravno k mojem podjetju. Marketing mora vedno biti specifičen.
Poleg vsebine, je prav tako vizualna podoba bistvenega pomena. Pri tem pa namenite razmislek tudi strategiji in taktikam.
Ne glede na to ali pristopate do stranke preko spletne strani ali socialnih omrežij potrebujete dober marketinški načrt.
Pripravila M. Guček
Pridružite se nam na naši Facebook strani s klikom na gumb [wpsr_facebook style=”standard” showfaces=”0″ width=”150″ url=”https://www.facebook.com/DATA.si”][hr]