So vaše elektronske kampanje uspešne?

En del spletnega marketinga zagotovo zavzemajo e-novice. Kako pa lahko veste, da je vaš marketing preko e-novic uspešen?

newsletter

Vsakdo, ki se ukvarja s pošiljanjem e-novic, se znajde v precepu, na kakšen način sestaviti e-poštno kampanjo, da bo le ta čim bolj uspešna.

Žal velika večina pošte ostane neodprte, ali pa roma v koš.

Spletne statistike kažejo, da odprtosti e-kampanj variirajo med panogami. Kljub temu pa se odstotek odprtih sporočil giblje okoli 15%. To pomeni, da kar 85% pošte ostane neodprte.
Svoje kampanje je potrebno redno spremljati. Če ste dosegli 20% odprte pošte, potem lahko smatrate vašo kampanjo kot uspešno.

Seveda pa novičke lahko stalno izboljšujete.

Bodite pozorni, da vsebino prilagodite potrebam posameznika. Če je med vašimi prejemniki več različnih profilov, svoje novičke prilagodite različnim profilom. Razdelite prejemnike v končne skupine, ter za vsako posebej pripravite eno novico. Pozorni morate biti na naslov novice, saj mora biti sestavljen na način, da bo prejemnika zanimalo več.

Posebej pozorni morate biti na zadevo sporočila. Od te zavisi, koliko ljudi bo zanimala kampanja in bodo novičnik odprli. V zadevi navajajte zanimive in resnične informacije, oblikujte jo kratko in jasno.

Avtorica: Urška Petrič, Data d.o.o.

Leave a Comment

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Scroll to Top