Ste tiste vrste podjetnik, ki je ustvaril svojo blagovno znamko? Tudi v utrjevanje in prepoznavnost blagovne znamke je potrebno vložiti kar nekaj truda.
Prisotnost blagovne znamke na trgu vzame kar nekaj časa. Seveda se vložen čas obrestuje, saj je blagovna znamka, ki se dobro uveljavi na trgu, zlata jama. Znotraj uveljavljene znamke se produkti prodajajo kar sami.
Spletna prisotnost je pomembna. Zelo pomembno je, da ste pri oblikovanju in posodabljanju vaše spletne strani dosledni. Zastarana spletna stran ne bo pustila dobrega vtisa, le ta pa se bo prijel znamke, s katero želite na kupcih pustiti pozitiven vtis.
Pišite poslovni blog. Preko bloga posredujte novice, raziskave, mnenja. Še posebej, ko je znamka še v povojih, je deljenje informacij med kupce, pametna poteza. Kupci bodo imeli vpogled v rast in razvoj znamke. Na podlagi možnosti vpogleda v razvoj, na strani kupcev povečate mero zaupanja.
V kolikor se vaša znamka dopolnjuje s kakšno dejavnostjo, ne oklevajte in ponudite nekaj izdelkov. Seveda se lahko lotite in dogodek organizirate sami.
PR aktivnosti so zelo pomembne. Potrudite se in sestavite zanimiva sporočila za javnost. Če je le mogoče, se povežite z raziskovalnim inštitutom in skupaj sporočajta javnosti, kaj je novega na danem področju.
Če je gradiva veliko, seveda lahko pripravite seminar s strokovno tematiko. Logotip uporabljajte, kjer je mogoče. Na darilih, oglaševalskih kampanjah, na projekciji seminarja, slikah, itd. Večkrat, kot bo logotip uporabljen, bolj se bo usedel v spomin vašim strankam.
Avtorica: Urška Petrič, Data d.o.o.