Sodelovanje z vplivneži postaja vse bolj razširjena oblika oglaševanja. Podjetja jim plačajo, da njihove izdelke in storitve promovirajo na družbenih omrežjih. Vplivneži so posamezniki z različnimi statusi. Lahko začnejo že kot študenti, lahko odprejo svoj s. p., ali pa so za storitve plačani na podlagi avtorske ali podjemne pogodbe.
Če tudi sami želite odpreti s. p., lahko to storite na Dati. Pomagamo na vseh korakih do ustanovitve, naši pravni svetovalci pa vam lahko svetujejo tudi glede pogodb. Pokličite nas na 01 600 1530, ali pa nam pišite na data@data.si.
Izračunajte si vašo neto plačo
Vas zanima sodelovanje z vplivneži?
Glavni razlogi, zakaj se podjetja odločajo za sodelovanje z vplivneži so:
- Velik doseg ciljne publike: seveda mora podjetje izbrati primernega vplivneža za sodelovanje. Njuna ciljna publika mora biti karseda enaka, saj bo le tako sodelovanje uspešno.
- Povečanje prepoznavnosti: skozi sodelovanje z vplivneži se veča tudi prepoznavnost podjetja oziroma blagovne znamke.
- Povečanje prodaje: ker sledilci vplivnežem zaupajo, bodo tudi sami želeli preizkusiti izdelke in storitve, ki jih priporočajo njihovi internetni idoli. Dobra taktika za povečanje prodaje so tudi »promo kode«, s katerimi vplivneži svojim sledilcem podarijo popust v dogovorjenem znesku.
- Verodostojnost: kot že rečeno, sledilci zaupajo in verjamejo vplivnežem, ki jih spremljajo. Sodelovanje z vplivneži je tako odlična poteza za večanje verodostojnosti.
Ustanovite d.o.o. pri nas na Dati!
Registracija s.p. na Dati je hitra in enostavna!
Kako je urejeno plačilo za sodelovanje z vplivneži
Kakor smo omenili zgoraj, s vplivneži lahko različni ljudje, ki imajo različne statuse. Glede na status vplivneža se dogovorimo glede plačila. Vplivneži lahko začnejo svojo influencersko pot že zelo zgodaj – v srednji šoli ali na fakulteti. V tem času lahko sodelovanje z vplivneži poteka preko študentske napotnice, in sicer do dopolnjenega 26. leta starosti. Tistim vplivnežem, ki sodelujejo že v več(jimi) podjetji, in ki se s pomočjo svojega dela tudi preživljajo, se večinoma izplača, da odprejo redni s. p. Za vplivneže z redno zaposlitvijo pa pride v poštev popoldanski s. p. ali pa podpišejo podjemno ali avtorsko pogodbo.
Kdaj podpisati podjemno in kdaj avtorsko pogodbo?
Podjemno pogodbo za sodelovanje z vplivneži lahko podpišete, ko gre za osebe, zavarovane na drug podlagi – denimo, da je vplivnež že nekje zaposlen in da delo za podjetje opravlja le kot enkraten posel ali hobi. Avtorska pogodba pokriva področje avtorskih del, torej je treba pred podpisom take pogodbe presoditi, ali sploh gre za avtorsko delo. V kolikor gre za ponavljajočo se dejavnost, podjemna in avtorska pogodba nista dovolj. Za daljše sodelovanje mora vplivnež odpreti svojo dejavnost ali s podjetjem podpisati pogodbo o zaposlitvi.
Izračun za avtorsko in podjemno pogodbo!
Če imate kakršna koli vprašanja glede podpisovanja pogodb za sodelovanje z vplivneži, ali pa glede odpiranja lastnega podjetja, se lahko obrnete na nas. Poleg računovodskih storitev, nudimo tudi podjetniško svetovanje ter pravne storitve – vse na enem mestu. Termin za svetovanje si lahko zagotovite s klicem na 01 600 1530 ali sporočilom na data@data.si.