Tržno komuniciranje prek elektronske pošte naj bo zakonito
Tržno komuniciranje je izjemna priložnost za stalni stik s potencialnimi strankami. Podjetju omogoča, da neguje odnos s potencialnimi in že obstoječimi strankami.
Eden izmed neposrednih stikov je tržno komuniciranje prek elektronske pošte, imenovano tudi e-mail trženje. Pri tem mora podjetje narediti e-mail kampanje, ki pritegnejo naročnike, da postanejo in ostanejo zveste stranke. To ni tako preprosto, a se splača utrditi v prejemnikovem poštnem predalu, saj je s svojim privoljenjem, da vam dovoli neposredno tržno komuniciranje že pokazal interes do vaših izdelkov ali storitev.
[oblacek id=6 txt=”Potrebujete pravni nasvet?” link=’Pošljite povpraševanje!‘]
Preberite naše nasvete, kako tržno komuniciranje prek elektronske pošte uspešno izpeljati. Pri tem pa pazite na varovanje osebnih podatkov in spoštovanje zakonodaje.
Načrtujte tržno komuniciranje prek elektronske pošte
E-mail trženje je tek na dolge proge, pri čemer gradite zaupanje, zanesljivost in prepoznavnost svoje blagovne znamke. tržno komuniciranje Elektronska sporočila pošiljajte redno, v primernih določenih intervalih, načrtujte jih vnaprej, usklajujte z objavami na družbenih omrežjih in določite cilje kampanj.
Vsebina elektronskega sporočila
Vsebina naj bo kratka, informativna, jasna, prijazna. brez jezikovnih napak in slikovna. Najprej ponudite prejemniku zanimive informacije, nato ga povabite k akciji (povezave!), kar naj se navezuje na prejšnje informacije.
Pritegnite k branju vaše spletne strani, ogledu izdelkov v spletni trgovini v akciji, obisku vaši profilov na družbenih omrežjih ali prejemnike vašega elektronskega sporočila povabite na dogodek.
Tržno komuniciranje prek elektronske pošte je lahko kratko in pogosteje. Pošljete lahko več elektronskih sporočil: najprej ničesar ne ponujate, temveč pritegnete z vsebino, ki se nanaša na vašo dejavnost. Zgodba je tudi v e-mail trženju kraljica. V naslednjem elektronskem sporočilu nato ponudite predloge, kaj lahko prejemnik sporočila stori, nato pa ga znova spomnite na vašo ponudbo, če se ne odzove.
Personalizirajte elektronsko sporočilo
Prejemniki so bolj naklonjeni blagovni znamki, če se čutijo nagovorjene, zato tržno komuniciranje prek elektronske pošte vključite personalizacijo. Nagovorite svoje prejemnike poimensko, bazo prejemnikov segmentirajte in e-mail trženje razdelite na več kampanj. Tako bodo prejemniki dobili vsebino, ki jih zares zanima. Želenega učinka ne boste dosegli, če boste moške vabili k nakupu salonarjev ali ženske informirali o tehničnih novostih avtomobilov.
Želite registrirati s.p.?
Avtomatizirana sporočila
Avtomatizirana sporočila bodo prejemnika nagovorila, ko se bo odzval na vašo spodbudo. Lepa gesta je sporočilo dobrodošlice, v katerem lahko prejemniku že nekaj ponudite kot zahvalo, ker sem vam je pridružil. Pozornost vzbudite tudi, če je potencialna stranka zapustila vašo stran, ne da bi opravila nakup, čeprav je izdelek dala v košarico. Spomnite jo na dobre lastnosti izdelka tako, da mu naslikate, kako ga uporablja.
Preverite višino dnevnic za službene poti
Analizirajte rezultate
Če niste dosegli vseh ciljev, preglejte, kje se skriva težava. So sporočila prispela? So bila prebrana? So pristala med nezaželeno pošto? Analizirajte, kaj se dogaja z njimi, preizkušajte različne vsebine (tudi videovsebine) in poskrbite za dobro uporabniško izkušnjo na spletni strani.
Ostanite na tekočem: Prijavite se na e-novice
Dobro tržno komuniciranje vam ne le prinese nagrade Društva za marketing Slovenije, temveč vas s svojo zvestobo nagradijo predvsem vaše stranke. Zanje pa se je vredno potruditi, mar ne?