Nakupi in nakupovalne navade so se v času korone izjemno spremenile. Prešli smo iz obiskovanja trgovin na spletno nakupovanje. Ali veste, kaj je najpogostejši nakup v času korone?
V podjetju Data d. o. o. izvajamo brezplačni spletni webinar, ki vas popelje v svet podjetništva. Webinar je namenjen vsem tistim, ki ste kadarkoli imeli idejo, zamisel ali preblisk, za katerega ste mislili, da bi lahko postal dobra podjetniška praksa. Ste še vedno v dvomih? Prijavite se naš brezplačni spletni webinar »Kako zaslužiti s hobijem?«
Vas zanima kako odpreti s.p. ali d.o.o.?
Nakup čistil, zabavne tehnike in 62 let »starih« igrač…
Čas korone je spremenil navade potrošnikov, kar je pričakovano v kateremkoli času krize. V ZDA so strokovnjaki izvedli raziskavo, da bi ugotovili katera potrošnja v času krize ne pojenja. Nakup potrošnikov v času karantene je po poročanju analitikov ohranil fokus na izdelkih higiene in čistil, igrač za potešitev potreb po zabavi otrok ter izdelkov s katerimi so izboljšali svoja bivališča.
Raziskava: nakup v ZDA?
Nakup izdelkov za izboljšavo svojih domov je spadal v kategorijo večjih potrošnikih dobrin. Kupci so kupovali tudi robotske sesalnike, belo tehniko in opremo za rekreacijo. V tretjem četrtletju je bil pogost tudi nakup materiala za urejanje domače pisarne, zabavnih igric in spletnih paketov s pretočno vsebino.
Skoraj pol milijarde vreden prodajni segment v tretjem četrtletju pa so predstavljale Barbie punčke. Ker je bil nakup teh tako velik, so zaznali kar 29-odstotno rast prodaje. To je predstavljalo skoraj največjo prodajo v kateremkoli četrtletju od leta 2003 – in to navkljub temu, da naj bi bila blagovna znamka stara skoraj 62 let.
[oblacek id=5 txt=”Ustanavljate s.p. ali d.o.o.?” link=’Pri nas je to enostavno – rezervirajte si termin na 01 600 1530′]
Pri Američanih je bil pogost tudi nakup avtokampov. Določeni proizvajalci so za svoje izdelke zabeležili tudi 40-odstotno rast povpraševanja. V ZDA so poleg tega zabeležili tudi rast prodaje med ponudniki rabljenih vozil. Nakupi avtomobilov so se povečali, ker naj bi potrošniki sebi in svojim ljubljenim želeli omogočiti čim večjo varnost – tudi med transportom na delo. Na ta način naj bi se namreč lažje izogibali uporabi javnih transportnih sredstev.
Močno povpraševanje so beležili tudi proizvajalci čistil, detergentov in mil. Poleg produktov, s katerimi bi dezinficirali in omejili možnost okužbe s koronavirusom, so analitiki ugotovili, da potrošniki v teh časih skušajo tudi urediti svoje domove.
Med pandemijo so svoje mesto za nakup našle tudi luksuzne dobrine. Razkošne znamke so še vedno uspele prepričati kupce k številnim nakupom.
Potrebujete davčni nasvet? Rezervirajte si termin pri našem davčnem svetovalcu! Pišite nam na data@data.si.
[wpsr_facebook]