Influencer ali vplivnež
Influencer ali vplivnež je oseba, ki je lahko bodisi strokovnjak, znana oseba ipd. (vplivnež z dodano vrednostjo) ali neka tretja oseba, ki je navadno v nekem smislu povezana z dobavno verigo podjetja ali podjetij, ki prodajajo svoje izdelke ali storitve. Registracija podjetja pri tem je ključna.
Ustanovite d.o.o. ali s.p. na Dati! Pokličite na 01/600-1530!
Temeljna lastnost influencerja je, da njegova prodaja sloni na zaupanju, ki jo imajo kupci vanjo. To si pridobijo s svojo osebnostjo, svojo karizmo ali s širjenjem spletno dokumentiranih vsebin in zgodb.
Kaj počne influencer?
Influencer dejansko opravlja dejavnost t.i. »influencer marketinga«. Gre za različico marketinga, ki se osredotoči na trženje izdelkov ali storitev s pomočjo vplivnežev oz. oseb s socialnim vplivom. Ta navadno poteka prek socialnih medijev kot so Facebook ali Instagram in prek teh kanalov dosežejo potencialne kupce.
Influencer marketing se lahko uvršča tudi v oglaševanje s pomočjo testimonialov oz. pričanj. Torej gre za elektronsko različico trženja od ust do ust.
Želite registrirati s.p.?
Ali je registracija podjetja za nekoga, ki je influencer pomembna?
Vsakdo, ki se ukvarja s pridobitno dejavnostjo mora registrirati primerno pravno obliko in to še pred pričetkom izdajanja računov.
[oblacek id=5 txt=”Ustanavljate s.p. ali d.o.o.?” link=’Pri nas je to enostavno – rezervirajte si termin na 01 600 1530′]Vsak, ki z nekatero dejavnostjo šele začenja in nekako na področju »preizkuša vode«, navadno prične z registracijo statusa samostojnega podjetnika (s.p.). Ta oblika je najenostavnejša za odpreti in poslovati in kar je še bolj pomembno – izredno hitro se jo da zapreti (načeloma v 15ih dneh).
Enostavneje je voditi tudi knjige kot npr. pri družbi z omejeno odgovornostjo (d.o.o.). V kolikor boste registrirali pri našem podjetju Data, povprašajte tudi po naših računovodskih storitvah. S svojo prisotnostjo na trgu že več kot 28 let, strokovnostjo in storitvami svetovanja se uvršča v izredno unikatno pozicijo na trgu s ponudbo za podjetnike.
PRIJAVITE SE NA SEMINAR ZASLUŽI DENAR S SVOJIM HOBIJEM ALI IDEJO!
Informativni izračun za normirance
Dejavnost influencer-jev… katero registrirati?
Influencer v svoji osnovi izvaja promocijo izdelkov ali storitev in za izdajanje računov za tako dejavnost mora registrirati dejavnost »Dejavnost oglaševalskih agencij« (SKD 73.110).
Influencerja lahko podjetje nagradi za objavo svojega prispevka. V določenih različicah lahko takšen vplivnež predstavi tudi posebno spletno kodo za določen izdelek ali storitev. To kodo lahko kupec unovči ob nakupu. Tako dobi vplivnež provizijo za vsak prodan izdelek. Zato mora imeti registrirano tudi primerno dejavnost, ki sodi v posredništvo pri prodaji. Teh dejavnosti je v Standardni Klasifikaciji več in so razvrščene po vrsta izdelkov – npr. »Posredništvo pri prodaji tekstila, oblačil, krzna, obutve, usnjenih izdelkov« (SKD 46.160). V tem primeru na influencer-ja prodan izdelek ni koli ne preide v lastništvo.
Informativni izračun dohodnine
V primeru plačila za posredništvo pri sklepanju poslov mora influencer imeti registrirano dejavnost »Drugje nerazvrščene strokovne in tehnične dejavnosti« (SKD 74.900).
Letni dopust 2022 – kaj morate vedeti glede dopusta?
Influencer navadno dela še kaj drugega…
Vsekakor pa ima lahko influencer na svojem podjetju, še posebej s.p.-ju, registrirane tudi druge dejavnosti. Za te dejavnosti lahko potem tudi izstavlja račun. Tako ima večina takšnih vplivnežev registrirane tudi dejavnosti za npr. video post-produkcijo »Post produkcijske dejavnosti pri izdelavi filmov, video filmov, televizijskih oddaj« (SKD 59.120), za pisanje tekstov »Umetniško ustvarjanje« (SKD 90.030), za nastopanje v drugih reklamah – »Umetniško uprizarjanje« (SKD 90.010) in podobno. Kar povprašajte Vašega izbranega VEM referenta po drugih dejavnostih!