Proizvodnja čevljev – dejavnost, ki je na lokalni ravni še pred nekaj leti praktično izumrla se, zahvaljujoč novi tehnologiji, internetu in novih poslovnih modelov ponovno vrača v Vaš »spletni« okoliš.
Proizvodnja čevljev in nove tehnologije
Ustanavljate s.p. ali d.o.o.? Pri nas je to enostavno – rezervirajte si termin na 01 600 1530
Bogdana Rejc, Data
Napredek z »drop-shipping« prodajnimi modeli in spletno povezanostjo ob vsakem koraku je povzročila porast nekdaj butičnih dejavnosti. Med njih lahko štejemo tudi proizvodnjo unikatnih čevljev in druge obutve –seveda »po meri«.
Več o »dropshipping-u« si preberite v članku Spletna trgovina z zalogo ali brez (dropshipping)? V tem sestavku si bomo pogledali dejavnosti, ki bi jih moral imeti registrirane naš »nov spletni čevljar«.
Proizvodnja čevljev in druge obutve ter nove dejavnosti, povezane z njo
V kolikor gledamo proizvodnjo čevljev iz klasičnega vidika, je vsekakor potrebno imeti registrirano dejavnost, ki v Standardni klasifikaciji dejavnosti iz leta 2008, opisuje samo proizvodnjo. To je »Proizvodnja obutve« (SKD 15.200). Ta dejavnost vključuje proizvodnje kakršnekoli obutve za kakršnekoli namene in iz kakršnegakoli materiala ter njihovih delov.
V primeru da gre za smučarske čevlje pa seveda tudi »Proizvodnja športne opreme« ( 32.300).
Kaj pa ostale dejavnosti?
Seveda boste morali, prilagojeno na nove spletne in socialne prodajne kanale, registrirati tudi dejavnost »Obratovanje spletnih portalov« (63.120) in »Trgovina na drobno po pošti ali po internetu« (47.910), saj nobena spletna trgovina ne sme ostati brez teh dejavnosti.
Bolj podrobno branje glede poslovanja prek spletne trgovine polne obutve, Vam je tudi na voljo pod naslovom Spletna trgovina in pogoji poslovanja ter Spletna trgovina in pogoji poslovanja, drugi del.
Dobro je tudi registrirati dejavnost »Pakiranje« (82.920). To se namreč zahteva za izstavljanje računa za posebno embalažo, ki jo zahteva pošiljanje strankam na drugem koncu sveta.
Oblikovanje čevljev
V kolikor nameravate svojo kreativno genialnost prodajati samo v obliki zasnove in oblikovanje čevljev in čeveljcev pa boste izstavljali račune svojim strankam na podlagi dejavnosti »Oblikovanje, aranžerstvo, dekoraterstvo« (74.100). Tu strankam ne boste izstavljali račun za končni izdelek ampak samo za dizajn.
Preberite tudi:
- So modno oblikovanje, aranžerstvo in dekoraterstvo vaša strast?
- Grafično oblikovanje tiskovin: Priložnost za zaslužek ob koncu leta
DATA d.o.o
Projekt je sofinanciran s pomočjo Evropskega sklada za regionalni razvoj, Ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo ter SPIRIT Slovenija, javna agencija.