Lokalni marketing, izkoristite ga
Lokalni marketing uporablja veliko podjetij. Predstavljajte si, da vam poči cev v kopalnici. Zelo verjetno boste s pomočjo pametnega telefona hitro poiskali najbližjega vodovodarja. Raziskava Shopper’s Mind Slovenija kaže, da kar 47 % ljudi raziskuje različne ponudbe na spletu preko pametnih telefonov in tablic. Na portalu HubSpot pa ugotavljajo, da kar 50 % vseh, ki iščejo lokalno na pametnem telefonu, obiščejo poslovalnico v istem dnevu.
Kaj je lokalni marketing?
Lokalni marketing uporabimo, ko želimo prebivalce v okolici napotiti oziroma povabiti v našo poslovalnico in ko želimo dvigniti prepoznavnost v lokalnem okolju (Vir: BigCommerce). Z uporabo orodij in strategij lokalnega marketinga lahko lokalno občinstvo preprosto pripeljete do nakupa na spletu ali v fizični trgovini.
Če ljudje potrebujejo lokalno storitev ali poslovalnico, najpogosteje iščejo:
- urnike trgovin,
- naslov in navodila, kako do poslovalnice,
- telefonsko številko za kontakt ali podporo,
- več informacij o produktu, trgovini ali poslovalnici,
- spletno stran.
[izobrazevanje type=”abeceda-poslovanja”]
Ste podjetnik brez izkušenj z vodenjem poslov? Ali veste, kakšne so vaše nove obveznosti? Znate izstaviti račun? Ali veste, kako uveljaviti strošek nakupa avtomobila in druge opreme? Ste seznanjeni z vsemi roki oddaj dokumentov, katerih podjetnik ne sme zamuditi? Ali veste, kako postati zavezanec za DDV? Na seminarju Abeceda poslovanja boste najlažje in najhitreje dobili vse informacije na enem mestu in se pripravili na korake v rasti mladega podjetja.
Kako izboljšati spletno in lokalno prisotnost
Enostavno: s pomočjo uporabe zelo dostopnih orodij.
-
Imejte močan nastop na družbenih omrežjih
Dandanes se je zelo preprosto povezati z lokalnim občinstvom preko družbenih omrežij. Najprej poskrbite za ureditev profila, za dodatno povezavo z lokalnim prebivalstvom pa lahko uporabite lokalno obarvane ključne besede v opisih, objavah in hashtagih. Čeprav je Facebook odličen tudi iz oglaševalskega vidika, ne pozabite graditi na interakciji z lokalnim prebivalstvom in pristni komunikaciji z vašimi kupci.
-
Pridobite mnenja in ocene kupcev
Tako lokalnim kot tudi globalnim podjetjem veliko prednost prinašajo kredibilne ocene strank. Zato redno pozivajte vaše zadovoljne stranke, naj vas ocenijo. Če želite, lahko poziv k ocenjevanju postane ključni del vašega poslovnega modela. V zameno za priporočilo, strankam ponudite dodatno ugodnost – popust, brezplačno dostavo … Najboljša mnenja pa lahko še dodatno oglašujete v lokalnem okolju.
-
Pišite lokalno obarvane vsebine
V strategijo vsebinskega marketinga vključite pripravo vsebin, ki so vezane na lokalno okolje. Vodič po najboljših pohodniških stezah; ideje, kam na prvi zmenek … . Več relevantnih vsebin kot pripravite, večja je možnost, da vas bodo potencialni kupci našli. Vsebine lahko pripravite v obliki bloga, ki ga popestrite s fotografijami, videi, podkasti ipd. Za distribucijo vsebin lahko uporabite družbena omrežja, kjer jih lahko še dodatno promovirate, ali v promocijo vključite lokalne influencerje.
[izobrazevanje type=”samozaposlitev”]
Obvladate spletni marketing? Če menite, da bi s svojo poslovno idejo s tega področja lahko dobro zaslužili, vas vabimo na brezplačno izobraževanje o prednostih in slabostih samozaposlitve. Z vami delimo vse potrebne informacije o finančnih in organizacijskih vidikih samozaposlitve.
-
Oglašujte lokalno
V današnjem svetu, ki ga v večini poganjajo podatki, lahko ustvarite specifično vsebino in z njo ciljate na ciljno občinstvo. Več kot veste o vašem kupcu, bolj kakovostne vsebine in oglase mu lahko ponudite. Pripravite oglase tako, da poleg ključnih, lokalno obarvanih ključnih besed, ciljno občinstvo targetirate še ostalo. To pomeni na lokacijo, demografijo, zgodovino brskanja in druge specifične podatke, ki vam jih posamezna orodja omogočajo.
-
Prilagodite mobilno različico spletne strani
Mobilni telefoni so najpogostejši vir iskanja lokalnih podjetij, zato poskrbite, da bo vaše spletno mesto prilagojeno mobilnim uporabnikom. Google navaja, da se mora spletno mesto hitro naložiti. Obiskovalci se morajo z lahkoto pomikati po spletnem mestu in z lahkoto ravno tako izvajati dejanja, kot so direkten telefonski klic, preprost nakup in izpolnitev kontaktnega obrazca, dostop do zemljevida in navodil, kako priti do vas.
-
Vpišite se v brezplačne spletne direktorije
Svoje podjetje lahko vpišete na ti. brezplačne spletne sezname oziroma direktorije, kot so Google My Business, Wikipedia, Apple Maps, Yelp, Foursquare, Linkedin Company Directory, Bing in številni drugi.
Vir: Shopper’s Mind
[wpsr_facebook]