Skrivnosti dobrega digitalnega marketinga

Se ukvarjate s ponudbo spletnega nakupovanja? Poznate skrivnosti dobrega digitalnega marketinga?

Skrivnosti dobrega digitalnega marketinga vsako leto predstavimo tudi mi, na Dnevih podjetništva.

[izobrazevanje type=”samozaposlitev”]

pet-pravil-digitalnega-marketingaPodjetje Shopper’s Mind se posveča pospeševanju spletne trgovine v regiji. Hkrati pomaga spletnim trgovcem, da uspešno konkurirajo v novem digitalnem poslovnem svetu. V tem prispevku so svetovali, kako doseči čimnižje število zapuščenih košaric v spletni trgovini. Tokrat pa so nam izdali pet skrivnosti dobrega digitalnega marketinga.

  1. Bodite posebni, da se boste razlikovali od konkurence

S svojimi vodilnimi platformami za primerjalno nakupovanje nakupno izkušnjo obračamo na glavo. Sodobnemu potrošniku omogočamo, da s primerjavo izdelkov, ponudb in trgovcev na enem spletnem mestu prihrani čas ter dobi vse informacije za preudaren nakup. Hkrati smo s svojimi edinstvenimi b2b rešitvami edini na tem trgu, ki aktivno skrbimo za pospeševanje razvoja spletne trgovine v regiji in pomagamo spletnim trgovcem, da uspešno in učinkovito konkurirajo v novem digitalnem poslovnem okolju.

  1. Zaposleni v marketingu naj sodelujejo pri vseh strateških odločitvah

Konkretno, marketing je odgovoren za razvoj novih produktov. Omenimo lahko razvoj nacionalne oznake zaupanja , katere namen je povečevanje zaupanja potrošnikov v spletno nakupovanje, ter razvoj modula za spletne iskalnike kot novega promocijskega kanala za doseganje novih ciljnih skupin. Oddelek marketinga skrbi za razvoj novih platform in interakcij s strankami. Sodeluje tudi pri razvoju analitičnih orodij na področju data science in strojnega učenja, ki se aplicirajo v aktivnosti za izboljšanje uporabniške izkušnje.

  1. Vsi člani ekipe se morajo dobro zavedati pomena pridobivanja novih znanj.

Pogoj za vsakega novega člana naše ekipe je, da pred nastopom dela opravi certifikat Digitalna garaža in tako pridobi ključna znanja na področju digitalnega marketinga. Zaposleni se tudi redno udeležujemo marketinških in drugih relevantnih dogodkov. Na sestankih celotne ekipe vsak petek med seboj delimo pridobljena nova znanja in primere dobrih praks ter se skupaj izobražujemo o novih marketinških, podatkovnih, programerskih in poslovnih pristopih.

  1. Digitalizacija, digitalizacija in … digitalizacija

Digitalizacija je bistvo našega poslovnega modela, saj smo že od samega začetka povsem digitalno podjetje. V luči tega poteka tudi marketing, saj se ukvarjamo z v učinke usmerjenimi marketinškimi aktivnostmi, ki so praviloma izvedene na različnih digitalnih platformah. V ta namen uporabljamo napredne digitalne kanale in predvsem orodja in rešitve za mobilno platformo. Omenimo lahko še orodja za optimizacijo nakupne izkušnje, kontinuirana A-B testiranja, razvoj podatkovnih algoritmov za razumevanje nakupnega vedenja potrošnikov, sisteme priporočil in podobno.

  1. Inovativno reševanje potreb kupcev mora biti kontinuirano

Svoje inovativne rešitve kontinuirano nadgrajujemo. Ukvarjamo se s poglobljenimi analizami podatkov ter predčasno sledimo spremembe na področju dostopa do spleta. Z svojimi storitvami dejansko povsem spreminjamo nakupno izkušnjo v smeri anytime & everywhere. Pri temje še posebej pomembna naša osredotočenost na mobile-first pristop. Načrtujemo tudi nadaljnje inovacije z vidika razvoja novih pristopov na področju strojnega učenja in posledično krepitev umetne inteligence za obdelavo podatkov. Inovacije bodo potrošnikom omogočili lažje nakupno odločanje. Trgovcem pa bodo zagotovile boljše upravljanje s kategorijami in izdelki v asortimanu.

Finalist za nagrade marketinška odličnost

Društvo za marketing Slovenije (DMS) je konec maja v okviru Slovenske marketinške konference v Portorožu že četrto leto zapored podelilo nagrade za marketinško odličnost. Nagrada v kategoriji B2B podjetij je šla v roke Knauf Insulation. Med malimi in srednjimi B2C podjetji so nagradili podjetje ZKOTZ. Med velikimi B2C podjetji je slavila Droga Kolinska, ki je postala tudi veliki zmagovalec nagrade marketinška odličnost 2018.

Podjetje Ceneje, pod okriljem katerega deluje tudi Shopper’s Mind, je postalo eden od finalistov leta 2018.

Razmišljate o odprtju svoje spletne trgovine? Preberite, kaj storiti, da bodo uporabniki zaupali vaši spletni trgovini. Pred ustanovitvijo podjetja se posvetujte z našimi izkušenimi svetovalci, ki vam bodo svetovali tudi, kako obliko podjetja registrirati.

Vir: Shopper’s Mind

[wpsr_facebook]

 

Leave a Comment

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Scroll to Top