Že čez manj kot 14 dni se bodo vsi strokovnjaki s področja spletne trgovine zbrali na enem mestu – na največji regijski konference o spletnem nakupovanju Ecommerce Day 2017, ki bo v organizaciji Shopper’s Mind Slovenija in Ceneje.si potekala 28. in 29. novembra v Ljubljani. Izkoristite edinstveno priložnost za mreženje z več kot 200 ecommerce strokovnjaki!
Na voljo je še manj kot 50 mest – PRIJAVITE SE »
Si lahko privoščite, da zamudite Ecommerce Day 2017? Saj veste, kako pravijo: “Če manjkaš, te ni!”
Še vedno ne veste, zakaj se splača na Ecommerce Day 2017? Tam bodo vsi najvidnejši spletni trgovci, predstavniki spletnih agencij, digitalni oglaševalci, spletni uredniki in drugi ecommerce strokovnjaki. Če delujete na področju spleta, vas zanima spletna trgovina in spletno poslovanje na splošno, ne smete manjkati!
Udeleženci lanske konference o tem, zakaj morate obiskati Ecommerce Day 2017:
“To je vsekakor zelo pomembna konferenca. Iz vsakršnega deljenja znanja in dobrih praks, hkrati pa tudi slabših izkušenj, predstavljenih pošteno in transparentno, se nekaj naučimo in to se mi zdi izredno pomembno.” – Karmen Mlinar, Lidl Slovenija
“Odlično je, da imamo tako konferenco, vse čestitke za organizacijo! Ecommerce je področje, ki bo zagotovo še raslo, znanja na tem področju pa je v Sloveniji še zelo malo. Vsi bi danes želeli biti “ecommerce”, tu pa dejansko dobijo potrebno znanje.” – Rok Hrastnik, Skupina Sensilab
“Prepričan sem, da je pomen konference Ecommerce Day zelo velik, posebej glede na udeležbo na dogodku. Za vse, ki se tako ali drugače ukvarjajo s spletno trgovino, je to dejansko nek forum, kjer se lahko mrežijo in izmenjajo aktualna stališča.” – mag. Matjaž Drev, Informacijski pooblaščenec RS
Ne zamudite prijave – še manj kot 50 mest! »
Spoznajte več kot 15 vrhunskih predavateljev in ecommerce vsebin!
Na 1. dnevu konference boste prisluhnili priznanim mednarodnim predavateljem, med katerimi bodo Tomáš Braverman (Heureka Shopping), ki bo razkril, kako uspešno osvojiti nove trge, Miša Živić (LeanPay), ki bo sodeloval v okrogli mizi o ključnih trendih v ecommercu v 2018, Stevica Kuharski (Locodels), ki bo govoril o ekspresni dostavi in njenem vplivu na povečanje zadovoljstva kupcev, ter Iva Soldo (Bamboo Lab), ki bo razkrila, kako v ecommercu izkoristiti Snapchat.
Z nami bodo tudi številni domači ecommerce strokovnjaki, in sicer:
- Darko Dujič (Ceneje.si in EW-Shopp), Matjaž Robinšak (Valicon):
Panel discussion: Ecommerce 2018 - Luka Gabrovšek (Mastercard):
Konec kompromisa med visoko varnostjo in dobro uporabniško izkušnjo - Jakob Slavec in Jakob Bertole (DPD Slovenija):
DPD dostava: Kako navdušiti vaše kupce doma in v tujini - Aleksander Majhen (PS Moj paket):
Prodajno-logistična platforma za spletne trgovce v Sloveniji in regiji - Rok Hrastnik (Skupina Sensilab):
Lessons Learned: Kako smo v 6 mesecih lansirali 7 trgov in zmagali/zgubili - Marko Penko (Studio Moderna):
Analitika: Prodajne priložnosti pri analizi virov uporabnikov in prodaje - Karmen Mlinar (Lidl Slovenija):
Stikeez: Online igrišče za spodbujanje prodaje v fizičnih trgovinah - Mojca Lorenci Visinski, Maja Škorić (Odvetniška družba MMI):
Zakonodaja: 45 pravnih zahtev za spletne trgovce - Matjaž Drev (Informacijski pooblaščenec RS):
GDPR je pred vrati: 10 napotkov za pripravo
Poglejte celoten program konference »
Delavnica: Pridobite edinstvene napotke za vašo spletno trgovino!
Drugi dan dogodka bo v prostorih Gospodarske zbornice Slovenije (GZS) potekala delavnica 30+ napotkov za izboljšanje vaše spletne trgovine.
Komu je delavnica namenjena?
- Spletnim trgovcem, ki letos tekmujejo za naziv Spletni trgovec leta, saj bodo na delavnici pridobili vpogled v edinstveno poročilo o svoji spletni trgovini.
- Vsem ostalim, ki želite izboljšati vašo trgovino, saj boste na delavnici dobili vpogled v smernice, ki jih mora izpolnjevati vsaka uspešna spletna trgovina.
Delavnico bodo vodili ecommerce strokovnjaki z različnih področij. Mag. Darko Dujič (Ceneje.si) bo predstavil dejavnike, ki odlikujejo najboljše spletne trgovine v Sloveniji in širše, dr. Jelena Rašula (Shopper’s Mind) bo govorila o zadovoljstvu uporabnikov in elementih, ki ključno vplivajo na zadovoljstvo kupcev, Roman Krušič (Spletna postaja) pa bo razkril tehnične EU standarde, ki jih morajo izpolnjevati spletne trgovine.
Na delavnico se lahko prijavite ločeno ali pa s kombinirano vstopnico za Ecommerce Day 2017 (1. in 2. dan skupaj).
[wpsr_facebook]