Že poznate pristop t.i. mestnega managementa (Town City Management, TCM), ki povezuje mesto, podjetnike in turizem ter na ta način spodbuja podjetništvo v mestnih jedrih?
V mestnem jedru lahko samostojni podjetniki počnete marsikaj. Organizirate lahko različne dejavnosti za otroke, prodajate domačo kozmetiko oziroma druge unikatne izdelke na stojnici, lahko odprete kavarno … Če imate torej hobi ali pa le dobro idejo, na seminarju Zasluži denar s svojim hobijem ali idejo brezplačno preverite, kako do dodatnega zaslužka.
[seminar id=”70677″ txt=”Želite dodatno zaslužiti? Veste, kakšne možnosti imate?”]
Zakaj spodbujati podjetništvo v mestnih jedrih?
Gradnja velikih nakupovalnih središč na mestnih obrobjih, spremembe v navadah potrošnikov in padec kupne moči so v številnih mestih po Sloveniji in ostali Evropi prispevali k negativnim trendom v mestnih središčih. Ta se soočajo z upadom obiskovalcev in praznimi poslovnimi prostori, saj se gospodarske in družbene dejavnosti pogosto selijo na obrobje mest.
[oblacek id=2 txt=”Registracija s. p. je hitra, brezplačna in enostavna!” link=’Rezervirajte si svoj termin na 01 600 1530 ali nam pišite na data@data.si!’]
Kako jih torej oživiti? Imate podjetniško idejo za to? Če niste prepričani, ali se bo v praksi dobro obnesla, vabljeni na brezplačno izobraževanje Zasluži denar s svojim hobijem ali idejo.
Podjetniško trgovska zbornica (PTZ) skupaj z Javno agencijo SPIRIT že nekaj let spodbuja inovativne ukrepe, na podlagi katerih bi podjetništvo v mestnih jedrih oživelo. Pilotni projekt TCM je bil namreč prvič uveden leta 2011 v Celju, Ljubljani in Kopru, kasneje so se pridružila še druga mesta.
TCM je partnerstvo, ki združuje deležnike iz javnega in zasebnega sektorja in partnerje iz različnih področij. Bistvo upravljanja mestnih središč je, da lokalna skupnost skupaj z lokalnimi podjetniki izvaja različne aktivnosti, ki so prilagojene potrebam posameznega mesta.
Dobre prakse za podjetništvo v mestnih jedrih
Glavni cilj programa v letih 2016 in 2017 je vzpostavitev pristopa TCM na nacionalnem nivoju. Pri tem sta ključna povezovanje lokalnih ponudnikov (malih in srednjih podjetij) in spodbujanje sodelovanja med občinskimi upravami in lokalnimi ponudniki.
Agencija SPIRIT, v sodelovanju z različnimi partnerji, zato organizira številna srečanja in konference, na katerih se izmenjujejo dobre prakse ter snujejo nove ideje.
Smo v vas prebudili željo po podjetništvu? Imate vprašanje, na katerega vam lahko odgovorijo naši izkušeni podjetniški svetovalci? Pokličite nas na 01 600 1530 ali nam pišite na data@data.si in si zagotovite svoj termin!
[wpsr_facebook]