Kako voditi svoje enostavno knjigovodstvo?
- Predavateljica: Sabina Dimnik
- Dunajska cesta 136, Ljubljana
- 240 min
Spoznajte predavatelja

Sabina Dimnik
računovodska, davčna in finančna svetovalka
Vsebina izobraževanja
Ob ustanovitvi podjetja je pomembno znižati stroške poslovanja. Eden izmed načinov je vodenje svojega knjigovodstva. Te veščine se lahko hitro in enostavno naučite na 4-urni delavnici Kako voditi svoje enostavno knjigovodstvo?
Na vsa vprašanja bomo odgovorili s pomočjo praktičnih, vsakodnevnih in konkretnih primerov. Na delavnici boste dejansko vpisovali v knjige in tako dodobra spoznali enostavno knjigovodstvo. Pridobili boste novo znanje, s katerim se boste izognili strošku računovodstva. Seznanili vas bomo tudi z aktualnimi zakoni, predpisi, navodili in predpisanimi sankcijami v primeru kršenja zakonodaje.
Zakaj poznati veščine enostavnega knjigovodstva?
Vsako podjetje mora v mesecu marcu oddati davčni upravi pravilno pripravljeno poročilo o svojem poslovanju. Tudi med letom mora vse, kar v svojem podjetju počne (izdaja račune, prejema plačila, najema kredite ipd.), zapisovati v predpisane knjige. Če tega podjetnik ne zna, lahko najame računovodski servis in ga mesečno plačuje od 90 evrov naprej. Lahko se pa tudi na naši praktični delavnici nauči enostavnega knjigovodstva in ta denar prihrani.
Na delavnici bomo odgovorili na naslednja vprašanja:
- Kdaj, o čemu in na kakšen način moram o svojem poslovanju obveščati državo?
- Katere knjige moram kot podjetnik voditi?
- Kaj in kako zapisovati v knjige?
- Koliko časa in kje moram potem te knjige hraniti?
- Ali ima posel, ki ga imam v mislih, kakšno posebnost?
Program
I. Teoretični del delavnice – Poslovne knjige in evidence:
- Kdo mora voditi poslovne knjige oziroma evidence ?
- Sistem, način in načela vodenja poslovnih knjig.
- Kdaj enostavno in kdaj dvostavno knjigovodstvo?
- Ročna ali računalniška obdelava knjig?
- Katera načela je potrebno upoštevati pri knjiženju poslovnih dogodkov v poslovne knjige?
- Kaj je knjigovodska listina?
- Kaj vse moramo upoštevati pri sestavi knjigovodskih listin?
- Označevanje knjigovodskih listin.
- Vrste knjigovodskih listin (za knjiženje prihodkov in za knjiženje stroškov oz. odhodkov).
Vrste poslovnih knjig in evidence:
- Knjiga prihodkov in odhodkov (kaj in kako se vpisuje v knjigo, pregled rubrik knjige).
- Knjiga ostalih terjatev in obveznosti (čemu služi in kaj se vanjo vpisuje).
- Register osnovnih sredstev (Kaj je oprema in kateri drobni inventar šteje med opremo, kaj je amortizacija in davčno priznane amortizacijske stopnje?).
- Davčne in druge evidence (glede na dejavnost).
II. Praktični del delavnice – Prikaz izpolnjevanja knjig na podlagi poslovnih dogodkov:
- Pregledamo kako izgleda izdan račun (sestavine) ter nalog za službeno potovanje.
- Opis gotovinskega in negotovinskega poslovanja.
- Hramba in dostopnost do poslovnih knjig in evidenc.
- Seznanjanje udeležencev s sankcijami, ki so predpisane z zakonom, če podjetnik poslovnih knjig ne vodi ali ne vodi pravilno.
- Z zakonom predpisane listine, ki jih je samostojni podjetnik dolžan dostavljati finančnemu uradu RS, ter kazni določene z zakonom, če teh listin ne odda.
- Povračila stroškov v zvezi z delom in drugi prejemki, ki se pri ugotavljanju davčne osnove priznajo kot odhodek (dodatek za prehrano, prevoz na delo, dnevnice, prenočevanja, kilometrina, terenski dodatek, idr).
- Vprašanja in odgovori.
Udeleženci boste prejeli gradivo za praktično delo in tabelo z zakonom predpisanimi roki za oddajo listin. Če bi posamezen udeleženec izrazil interes, mu lahko nudimo dodatne ure svetovanja. Delavnica se izvaja v manjših skupinah.
Komu je izobraževanje namenjeno?
Termina
petek, 30. 05. 2025
- 09:00
do
12:00
četrtek, 19. 06. 2025
- 09:00
do
12:00
Vaša naložba v znanje
Prijavite se
Prijavo na seminar lahko opravite tudi preko telefona na 01 6001 530 ali data@data.si. Preverite tudi seznam ostalih izobraževanj.