Predstavitve so strah in trepet mnogih že od osnovnošolskih časov naprej. Če nas je v šoli večinoma skrbelo, da se nam bodo smejali sošolci, pa je predstavitev v poslovnem svetu nekaj popolnoma drugega. Predstavitve marsikdaj ločijo t.i. šampione od »luzerjev«.
Kakopak nismo vsi enako nadarjeni za nastopanje pred množico ljudi. Nekaterim to uspeva do te mere, da bi lahko Eskimom prodali sneg, medtem ko drugi dobesedno »zmrznejo«. Četudi spadate med tiste manj nadarjene in predvsem sramežljive, za dostojno predstavitev uporabite naslednjih nekaj malenkosti.
Začnite s čim neobičajnim
Ker si želite pritegniti pozornost publike, boste težko začeli s čim bolj zanimivim kot dobro zgodbo, ki bo ne le pritegnila publiko, temveč boste ustvarili tudi dober prvi vtis. Zgodbe nasploh sicer veljajo za skritega asa v rokavu najboljših govorcev.
Če boste zanimive zgodbe ponazorili še s slikami, še toliko bolje. Saj vsi poznamo tisti rek, da slika pove tisoč besed, kajne?
Časovna in vsebinska učinkovitost
To je t.i. make-or-break faktor. Torej tisti, ki bo odločil, ali bo kdo zaspal za mizo, ali pa boste prepričali. Dolgovezenje s 150 diapozitivi bo stežka koga ohranilo budnega, kaj šele da bi taisti posameznik vedel, kaj ste sploh predavali.
Diapozitivi naj bodo nazorni in čitljivi, nanj vam ni potrebno pisati drobnega tiska, da bodo delovali kot nalepke na kozarcih za marmelado.
Vključite publiko
Se spomnite katera predavanja so najbolj dolgočasna? Definitivno tista, ko nastopajoči zavzame svoj položaj in dobesedno zrecitira ali celo prebere, kar ima za predavati. V tem primeru skorajda vsakega poslušalca najbolj skrbi, koliko odstotkov polne baterije na mobilni napravi mu še ostane.
Zelo pomembno je, da v samo predstavitev vključite tudi publiko. Sprašujte ali pa naj publika sprašuje vas.
Pripravil: Gašper Meden
[wpsr_facebook type=”send” showfaces=”0″ width=”150″]