Pozdravljeni obiskovalci DATA podjetniškega foruma.
Če še niste prijavljeni na forum, se morate najprej registrirati. To storite tako, da kliknete na ‘registracijo’, vpišete poljubno uporabniško ime in e-mail, na katerega vam bomo poslali geslo in povezavo do foruma. V forum se nato prijavite z izbranim uporabniškim imenom in poslanim geslom.
* Če sporočila v poštnem predalu ne najdete, preverite, ali se nahaja v spam-u.
[mingleforum]
Pozdravljeni,
Mene pa zanima, kaj lahko stori najemojemalec poslovnega prostora za določen čas (kuhinja), če najemodajalec v odsotnosti oddani prostor še vedno uporablja. V našem primeru smo najeli kuhinjo, za katero plačujemo najemnino že 5 mesecev, s poslovanjem še nismo pričeli in kuhinje, razen, da smo jo generalno očistili še nismo uporabljali.
Najemodajalec kljub našim prošnjam ne namesti ključavnice in kuhinjo še vedno uporablja, s tem, da nimamo pogodbe o souporabi kuhinje. Pušča jo nepospravljeno, delovne površine so umazanane,… Oglasili smo ste na inšpekciji za varno hrano, kjer smo registrirali obrat in tam so nam povedali, da v našem primeru, plača morebitno kazen tisti, ki je prijavljen kot nosilec obrata (naše podjetje) in ne tisti, ki ga uporablja.
Zanima nas kakšne so naše pravice? Kako naj postopamo?
Hvala in lep dan, Alex
Spoštovani, hvala za vaše vprašanje. Za strokoven odgovor potrebujemo več informacij in vpogled v najemno pogodbo. Ponudimo vam lahko plačljivo pravno svetovanje – pišite nam na data@data.si in poslali vam bomo ponudbo. Lep pozdrav, Data, d.o.o.