Skip links
Digitalizacija prodajnih poti

Digitalizacija prodajnih poti v tujino – financirana?!

Digitalizacija prodajnih poti vašega podjetja je lahko za vas letos sofinancirana s strani države! V kolikor nameravate vzpostaviti prodajo preko Amazona, izdelati video vsebine ali optimizirati spletne strani za kupce v tujini, se uvrstiti v mednarodni virtualni showroom, bodo na voljo sredstva pri Javni agenciji Spirit!

Informativni izračun plače

Imate svoje podjetje, pa se ne znajdete najbolje? Dovolite, da vam priskočimo na pomoč! Ponujamo vam številna brezplačna izobraževanja – med drugim pripravljamo tudi seminar, kjer vam predstavimo aktualne javne razpise, na katerih lahko pridobite nepovratna sredstva. Tu je še naša izkušena računovodska služba in pravniki, ki vam bodo znali podrobneje odgovoriti na vaša vprašanja. Pišite nam na data@data.si.

[izobrazevanje type=”aktualni-razpisi”]

Digitalizacija prodajnih poti bo dobila spodbudo – koliko je sredstev?

[oblacek id=6 txt=”Potrebujete pomoč pri pisanju poslovnega načrta?” link=’Pošljite povpraševanje!‘]

Javni poziv digitalizacija prodajnih poti v letu 2020 predvideva 800.000 evrov sredstev. Sofinanciranje bo na razpolago do 70 % upravičenih stroškov. Znesek na posameznega upravičenca kot tudi na posamezno aktivnost je omejen. Znesek sofinanciranja znotraj javnega poziva digitalizacija prodajnih poti za posameznega upravičenca se bo lahko gibal med 3.000 evrov in 9.999 evrov!

Vas zanima kako odpreti s.p. ali d.o.o.?

Kateri stroški bodo upravičeni?

Poleg stroškov, ki jih predvideva digitalizacija prodajnih poti, so med upravičene stroški v razpisu vključeni tudi stroški priprave predstavitvenih in trženjskih gradiv za promocijo na tujih trgih.

BRUTO NETO PLAČA

Natančnejši upravičeni stroški znotraj javnega poziva digitalizacija prodajnih poti, ki jih SPIRIT navaja, so stroški zunanjih izvajalcev za:

  • vzpostavitev prodaje preko globalnih mednarodnih platform za spletno prodajo (kot npr. za Amazon ipd.),
  • izdelava video vsebin za nivo podjetja ali za nivo izdelkov ali storitev podjetja v vsaj enem tujem jeziku (vključno s prevajanjem)
  • izdelava digitalnih orodij za konfiguracijo rešitve izbranih izdelkov s strani potencialnega kupca (kot npr. oprema prostora, sestava naprave) v vsaj enem tujem jeziku (vključno s prevajanjem),
  • uvrstitev podjetja in njegovih izdelkov ali storitev na spletne strani mednarodnih virtualnih show-roomov oziroma podjetniških imenikov z virtualnimi ali digitalnimi vsebinami (npr. Europages in VirtualExpo)
  • optimizacija spletnih strani in digitalnih prodajnih kanalov, vzpostavitev sistemov merjenja učinkov digitalnih komunikacij in sistemov sledenja potencialnim strankam v okviru digitalnih prodajnih kanalov, vse namenjeno tujim kupcem ali tuji poslovni javnosti,
  • izdelava predstavitvenih e-katalogov v vsaj treh tujih jezikih (vključno s prevajanjem),
  • generiranje tujih »leadov«, to je visoko kakovostnih kontaktov potencialnih tujih kupcev in poslovnih partnerjev, preko udeležbe na virtualnem mednarodnem dogodku

Pravni nasvet

Časa imate najkasneje do 15. septembra – pohitite

Javni razpis digitalizacija prodajnih poti podjetnikom omogoča, da povečajo svojo prepoznavnost na tujih trgih, saj jim financira stroške, ki sicer nastanejo zaradi najema zunanjih izvajalcev. Javni razpis je že objavljen, odprt pa bo do porabe sredstev  – vloge se bodo namreč obravnavale po vrstnem redu oddaje. Skrajni rok za oddajo vlog je 15. 9. 2020.

Potrebujete davčni nasvet? Rezervirajte si termin pri našem davčnem svetovalcu! Pišite nam na data@data.si.
[wpsr_facebook]

Leave a comment

Home
Account
Cart
Search